جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
کد خبر: 372091
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳
22 بهمن

حوزه/ جامعه روحانیت شیراز با دعوت از مردم ولایتمدار برای حماسه آفرینی در ۲۲ بهمن، روز جشن بزرگ انقلاب را زوز نمایش همدلی و هم زبانی ملت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، جامعه روحانیت شیراز طی بیانیه ای مردم ولایتمدار را برای شرکت در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ماه دعوت کرد.

در بیانیه جامعه روحانیت شیراز آمده است: فردا روز روز میثاق دوباره با امام راحل(ره) و بیعت مجدد با آرمان های انقلاب است. فردا روزی است که مجد و عظمت شما در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه ساز اقتدار ایران اسلامی خواهد بود و چشم جهانیان و استکبار غرب را خیره خواهد ساخت.

ان شاءالله دست در دست هم با مشت های گره کرده، اتحاد و یکپارچگی انزجار از خودکامگان غرب، رژیم صهیونستی و اذناب آنها در منطقه از جمله کفار تکفیری را با همدلی و همزبانی و یکصدا فریاد خواهیم زد.

جامعه روحانیت شیراز، همگام با روحانیون تراز اول، علماء و طلاب مدارس علمیه ضمن عرض تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و سی ‌وهفتیمن سالگرد انقلاب اسلامی، از مردم ولایتمدار شهر شیراز برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن که با حضورشان قطعا حماسه حسینی دیگری آفریده می شود، دعوت به عمل می‌آورد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha