جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد موسوی سلماس

حوزه/ امام جمعه سلماس گفت: وحدت و يكپارچگي حول محور رهبري نظام معنا مي‌يابد و اين موهبت اتحاد كه امروز در كشور ما حاکم است از بركات انقلاب اسلامي است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در ارومیه، با اشاره به دست آوردهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت ایام دهه فجر اظهار داشت: رهبری امام خمینی(ره) و خون شهیدان، کشور ما را از دست نظام دوهزار و۵۰۰ ساله شاهنشاهی نجات داد و حکومتی مبتنی بر امامت و ولایت در جامعه حاکم کرد و امروزه در حالی جشن های دهه فجر را برگزار می‌ کنیم که عزت و اقتدار نظام اسلامی، برای همه به خصوص مستکبران ثابت شده است.

وی افزود: اهمیت برپایی جشن پیروزی انقلاب به لحاظ ویژگی اسلامی بودن این انقلاب بوده که آن را از سایر انقلاب‌ها در جهان متمایز کرده و حضور و مشارکت پرشور مردم که صاحبان اصلی انقلاب و اين كشور هستند، مي‌تواند بر شور و نشاط جشن‌هاي ايام‌الله فجر بيافزايد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: زمانی که کاری از سوی مردم انجام شود، ماندگار می‌شود؛ چراکه مسئولان در پست و مقامی می آیند و می روند، ولی آنچه که باقی می ماند، مردم هستند.

امام جمعه سلماس اذعان داشت: دستاوردهاي اين نظام آن است كه ارزش‌ والاي اسلامي، روز به روز، از جايگاه رفيع‌تري در جامعه برخوردار ميشود، عدالت بيش از هر زمان ديگري مورد توجه قرار ميگيرد، از وجود تبعيض‌هاي ناروا كاسته ميشود، شايسته‌سالاري بر امور جامعه اسلامي حكمفرما شده و روحيه ايثار و فداکاري ترويج مي یابد.

وی تاکید کرد: ارمغانی که انقلاب اسلامی، به برکت رهبري‌هاي مدبرانه حضرت امام خميني(ره ) به همراه آورد، منحصر به داخل کشور نبوده، بلکه کل جهان را تحت تأثير خود قرار داد، دست آوردهاي اين حرکت بزرگ تاريخي در عرصه روابط بين‌الملل را مي‌توان متوجه گروه‌هاي مختلفي دانست.

وی افزود: در واقع اگر به درستي تحليل كنيم بايد بگوييم كه وحدت و يكپارچگي ما حول محور رهبري نظام معنا مي‌يابد و اين موهبت كه امروز در كشور ما وجود دارد به بركت انقلاب اسلامي است و پیروزی انقلاب اسلامی تبدیل به فجری شد که اکنون شاهد پویایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با رهبری‌های مدبرانه امام راحل و مقام معظم رهبری در تمام صحنه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha