پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت‌الاسلام لطف الله سپهر - خوزستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: دشمن بار دیگر فهمید که ملت ایران از راهی که با خون شهداء انتخاب کرده، هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کند.

حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، ۲۲بهمن را پیشامدی بزرگ در تاریخ اسلام و جهان خواند و اظهار داشت: با انقلاب اسلامی و به‌واسطه رهبری امام راحل عظیم‌الشأن، خوداتکایی و خودباوری در ملل جهان پدیدار شد و امروز شاهد این تحولات در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی از ناحیه مردم، در راستای مطالبات اسلام‌گرایی از حاکمیت دولت خود هستیم.

وی بابیان این‌که انقلاب اسلامی ایران، نقطه آغازین خیزش‌های اسلام‌گرایانه بود، تصریح کرد: به‌واسطه انقلاب پر نور اسلامی ایران، مصداق همان سرود دل‌نشین «دیو چو بیرون رود، فرشته درآید» نمایان شد و حکومت طاغوت برچیده شد و اسلام ناب محمدی به پرچم‌داری یک عالم و مجاهد روحانی روی عرصه آمد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، با تأکید بر این‌که انقلاب اسلامی ایران، امروزه، نور امید و خودباوری را در ملت‌های جهان روشن کرده، بیان داشت: همان‌گونه که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند «انقلاب انفجار نور بود»، حقیقتاً نور امید، خودباوری، خودمحوری و تقوا محوری را به‌جای وابستگی و دل‌بستگی به شرق و غرب را در ملت ایران ایجاد نمود و کم‌کم آن را در سراسر جهان گسترش داد.

حجت‌الاسلام سپهر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر این‌که «بزرگداشت دستاوردهای انقلاب اسلامی و تجدید با آرمان‌های امام راحل به‌منزله تجدید و بیعت با آرمان‌های پیامبر مکرم اسلام است»، تصریح کرد: امروز ملت ایران این مهم را به منصه ظهور خواهند رساند و با آرمان‌ها و ارزش‌های ناب اسلامی، تجدید میثاقی دوباره خواهند بست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، یکی از جلوه‌های مراسم‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر را حضور طلاب و روحانیون میان قشر جوان جامعه خواند و تصریح کرد: دشمن بار دیگر فهمید که ملت ایران، از راهی که با خون شهداء انتخاب کرده، هیچ‌گاه عقب‌نشینی نمی‌کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha