سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام مریجی

حوزه/ رئیس دانشگاه باقر العلوم(ع) گفت: پیام امروز مردم در راهپیمایی به جبهه استکبار این بود که در انتخابات ۷ اسفند حضور چشم گیری خواهند داشت.

رئیس دانشگاه باقر العلوم(ع) در گفت و گو با خبرگزاری «حوزه» تصریح کرد: 22 بهمن ماه دو پیام دارد، یک پیام آن به کل مردم دنیا و جبهه استکبار است و آن این که هیچ وقت نباید استقلال و توان‌مندی های کشور ایران را دستکم بگیرند.

وی خاطرنشان کرد:‌این ملت با تکیه بر آرمان های انقلاب اسلامی و وحدت تا کنون توانسته است در مقابل انواع تحریم‌ها و فشارهای غرب بایستد.

حجت الاسلام والمسلمین مریجی گفت: مهمترین اقتدار ایران در برنامه برجام بود، که به وقع پیوست و چون دشمن نتوانست تحمل نماید، نقشه دیگری را به راه انداخت و آن حضور ملوانان آمریکایی در آب‌های سرزمینی ایران بود که باز هم با حضور مقتدرانه سپاه پاسداران این توطئه نیز خنثی شد.

وی یادآور شد: یک پیام خاص برای روز 7 اسفندماه نیز خواهند داد و آن این است که روز هفتم اسفندماه مهمترین رو امتحان ملت ایران در برابر جبهه استکبار است، اگر ملت ایران می خواهد عزت و اقتدار او و توانمندی‌های مختلف حفظ گردد، باید حضوری چشم گیر در انتخابات داشته باشد.

وی تصریح کرد: دشمن بارها ثابت کرده که در مسائل مختلف قابل اعتماد نیست و حتی این مسئله بعد از توافق برجام نیز برای همگان ثابت شد، که بلافاصله آنها اقدام به تحریم دیگر کردند.

وی اظهار داشت: مردم ایران باید با انتخاب اصلح در روز 7 اسفندماه دشمن را در همه مسائل، مأیوس نمایند؛ باید کسانی که وارد دو مجلس می شوند، از همه لحاظ، شخصیتی وارسته داشته باشند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha