جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی رهبر

حوزه / با وجودی که در مذاکرات هسته ای به نتایجی رسیده ایم، اما مردم در ۲۲ بهمن نشان دادند این گفتگوها و رفت و آمدها، ما را از اصول انقلاب و استکبارستیزی ذره ای به عقب نمی راند و هرگز فریب لبخندهای دروغین دشمن را نخواهیم خورد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی رهبر در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در اصفهان، با اشاره سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: 22 بهمن تجلی اراده الهی بر پیروزی انقلاب اسلامی و پایان حکومت 2500 ساله ستمشاهی و ظهور مجدد اسلام در عرصه جهانی است.

وی با تاکید بر اینکه در طول این 37 سال گذشته، روز به روز بر تجلی انقلاب اسلامی افزوده شده است، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایران از مرزها فراتر رفته و در سطح جهان طنین انداز شده است.

امام جمعه موقت اصفهان در ادامه 22 بهمن را یک رفراندوم بزرگ دیگری دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری 22 بهمن یک حضور دشمن شکن است.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر به آیه " الْيَوْمَ يَئِسَ الَّذِينَ كَفَرُواْ مِن دِينِكُمْ " اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به تفسیر این آیه، در روز 22 بهمن امیدهای پوچ دشمنان مبنی بر ضربه زدن به انقلاب به ناامیدی تبدیل شده است.

وی با اشاره به حضور پرشور روحانیت در مراسم روز 22 بهمن، تاکید کرد: روحانیت مانند همیشه پیوند عمیقی با ملت و ولایت فقیه دارد و در مسیر اندیشه های امام(ره) و رهبر معظم انقلاب حرکت می کند.

امام جمعه موقت اصفهان به ویژگی خاص مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال نسبت به سال های گذشته اشاره کرد و گفت: مردم همیشه در صحنه با وجود شرایط آب و هوایی سرد، باز هم مانند گذشته در میدان حاضر شده و مشت محکمی بر دهان استکبار زدند.

حجت الاسلام والمسلمین رهبر یادآور شد: با وجودی که در مذاکرات هسته ای به نتایجی رسیده ایم، اما مردم در 22 بهمن نشان دادند که این گفتگوها و رفت و آمدها ما را از اصول مبانی انقلاب و استکبارستیزی ذره ای به عقب نمی راند و هرگز فریب لبخندهای دروغین بیگانه را نخواهیم خورد.313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha