جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
22 بهمن

حوزه/ مردم ولایت مدار شهرهای مختلف مازندران، در روز ۲۲ بهمن، همزمان با موج خروشان ملت بزرگ ایران، از نخستین ساعات صبح امروز با حضور در خیابان های شهرها، بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بعیت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ساری، مردم ولایت مدار شهرهای مختلف مازندران، در روز 22 بهمن، همزمان با موج خروشان ملت بزرگ ایران، از نخستین ساعات صبح امروز با حضور  در خیابان های شهرهای مختلف استان، بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید بعیت کردند.

مردم دیار علویان علی رغم همه مشکلات، بار دیگر در حمایت از آرمان های انقلاب، امام (ره) و رهبری به خیابان ها آمدند و با در دست داشت پلاکاردهایی، با مشت های گره کرده فریاد "الله اکبر"، "مرگ بر آمریکا"، مرگ بر اسرائیل"، تاخون در رگ ماست، خامنه ای رهبر ماست" و ... سر دادند و به دنیا فهماندند که همچنان پشیبان انقلاب و ولایت هستند.

براساس این گزارش، در مرکز استان مازندران نیز مردم ولایت مدارو  همیشه در صحنه ساری از ساعت ها قبل یکپارچه در میدانهای شهید قاسمی، ساعت و شهداء حضور یافتند، تا همچون رودی به دریای با عظمت ملت ایران بپیوندند.

امروز همه آمده بودند، از هر قشر و طیفی، با هر نگاه و سلیقه ای، با هر حزب و جناحی و با هر دیدگاه و تفکری، امروز روز وحدت ملتی است که بر سر آرمانهای خود با قدرت‌های نامشروع معامله و مذاکره نمیکند.

مردم دیار طبرستان همچون سایر مردمان ایران اسلامی، امروز با غرور و افتخار هر چه تمامتر پای میعادگاههای یو‌مالله 22 بهمن حاضر شدند تا بر همه طراحان قطع‌نامههای ننگین و ساختگی ضد اسلامی ایرانی ضربه دیگری بزنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha