پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: دشمن بار دیگر در برابر عظمت ایران شکست خورد .

حجت الاسلام و المسلمین معلمی، نماینده خبرگان رهبری، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مازندران با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: 22 بهمن، روز استثنایی در تاریخ ایران و اسلام است.

امام جمعه قائمشهر افزود: دشمن بار دیگر در برابر عظمت ایران شکست خورد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: عنوان یوم الله متعلق به روزهایی است که مردم ایران با مدد الهی و رهبری ولی فقیه زمان خود، یعنی حضرت امام خمینی(ره) ،قدرت اسلام را به رخ جهانیان کشیدند و انقلابی را به راه انداختند که در طول تاریخ نظیر نداشته و به تعبیری معجزه قرن بود.

این نماینده خبرگان رهبری ادامه داد: در شرایطی که امام(ره) در تبعید به سر برده و کسی احتمال مراجعت ایشان را به وطن نمی داد، شهادت فرزند امام، حاج آقا مصطفی(ره)، باعث شد؛ موجی از علاقه مندی ملت به امام، سرتاسر کشور را فرا بگیرد و همه اقشار و گروه ها به این موج عظیم بپیوندند و این حرکت گسترده، طوفان الهی را به راه انداخت که با استقامت و پایداری مردم و رهبری گرانقدر حضرت امام(ره)، عصر 21 بهمن سال 57، حکومت نظامی شاه در هم شکسته و  سرانجام بنیان نظام 2500 ساله شاهنشاهی فرو ریخته شد.

وی خاطر نشان کرد: خداوند منان در قرآن بارها تاکید نموده که یوم الله روز بزرگ و با عظمتی است؛ لذا نامیدن 22 بهمن به عنوان "یوم الله" نشان از عظمت و اهمیت این روز دارد.

این استاد حوزه در پایان خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایرن اسلامی، هر سال با شکوه و عظمت بیشتر از گذشته در راهپیمایی دشمن شکن و حماسه آفرین 22 بهمن شرکت نموده، نفشه یاوه گویان استکبار را خنثی می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha