جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری

دبیر کنگره یادواره شهدای روحانی گفت: در ۷ اسفندماه قطعا این مردم با حضورشان در صحنه انتخابات و پای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد و بار دیگر بر نا امیدی دشمنان خواهد.

حجت الاسلام والمسلمین  ذوالنوری در حاشیه راهپیمایی 22بهمن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  گفت:بیداری امروز جهان اسلام، از مهمترین محصولات 22 بهمن ماه است، مردم در این روز ثابت کردند که در همه حال، تابع ولی فقیه هستند و همانند گذشته با حضورشان در راهپیمایی  امروز برگ زرینی از افتخارات خود را رقم زدند.

وی با بیان این که  این حضور مردم قطعا موجب یأس و نابودی دشمن در همه عرصه‌ها خواهد شد افزود: شعارهای مردم در این روز بسیار معنادار بوده و مردم با شعار هایشان نه تنها از استکبار جهانی برائت جستند، بلکه از جریان تکفیری هم اعلان برائت کرده، بر پیروری از ولایت فقیه و ادامه راه شهدا، و تبعیت از آرمان‌های امام خمینی(ره) و سخنان مقام معظم رهبری تاکید کردند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: در 7 اسفندماه قطعا این مردم با حضورشان در صحنه انتخابات و پای صندوق های رای حماسه‌ای دیگر را رقم  خواهند زد و بار دیگر بر نا امیدی دشمنان خواهد افزود.

وی افزود: آنچه مهم است این که مردم باید افراد اصلحی را انتخاب کرده و به دو مجلس بفرستند تا موجب یأس دشمنان شوند و بر منافع ملی و اجرای بیانات رهبری پایبند باشند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha