چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت الله حسینی بوشهری

حوزه/ مدیر حوزه‌های علمیه کشور، ۲۲ بهمن را عید غدیر دیگری خواند و تصریح کرد: توافق با مجامع بین المللی و برخی کشورها به معنای پایان استکبارستیزی نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از اصفهان، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری، در مراسم 22 بهمن امسال در میدان امام(ره) و در جمع آحاد مردم اصفهان، اظهار داشت: مردم ایران همواره لحظه لحظه با امام(ره) و انقلاب خود همراه بوده و با تقدیم کردن هزاران شهید در عرصه‌های دفاع مقدس این پشتوانه خود را به اثبات رسانده اند.

عضو هیئت رئیسه خبرگان رهبری، با بیان این که 22 بهمن برای ملت ایران همانند عید فطر، عید قربان و عید غدیر است،  توضیح داد: دلیل عید فطر بودن 22 بهمن ماه برای ملت ایران این است که پس از سال مبارزه و تحمل رنجش ظلمت از تاریکی بیرون آمده و همچون عید فطر جشن شکرگذاری گرفته؛ همچنین 22 بهمن عید قربان است، چرا که ملت  ایران با قربانی کردن هزاران شهید و تحمل تهدیدها و شکنجه‌ها، اسماعیل‌های خود را به قربان‌گاه بردند و با 22 بهمن جشن عید قربان گرفتند.

مدیر حوزه های علمیه کشور یادآور شد: 22 بهمن برای ما عید غدیر دیگری است، چرا که در این روز نعمت ولایت نصیب ملت ایران شده است.

وی تاکید کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در راستای ولایتی است که در روز غدیر حاصل شده؛ رسالت تمامی پیامبران الهی و انبیاء این بوده که دست ملت ها را بگیرند و از ظلمت خارج سازند و به سرزمین نور هدایت کنند؛ چه ظلمتی بالاتر از حاکمیت طاغوت که امام راحل تاریکی ظلمت حاصل از این حکومت را ساقط کرد و هویت ملی و فرهنگی ایرانیان مسلمان را به آنها هدیه داد.

آیت الله حسینی بوشهری اذعان کرد: امام راحل به منزله حضرت موسی(ع) زمانه بود و دست ملت ایران را از ظلم و تاریکی به سمت نور و روشنایی هدایت کرد، جشن 22 بهمن ماه در حقیقت نمایش قدرت ملت ایران است. این نمایش قدرت از سوی ملت ایران باید در 7 اسفندماه بار دیگر پرشورتر از گذشته تکرار شود.

وی در توضیح اینکه انقلاب اسلامی دارای چه ویژگی‌های است، گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران برگرفته از حضور مردم و ریشه‌های اسلامی آن است و همه در انقلاب اسلای سهیم هستند، چرا که اگر پشتوانه مردمی نبود هرگز انقلاب به پیروزی نمی رسید.

توافق با مجامع بین المللی به معنای پایان مبارزات نیست

عضو جامعه مدرسین حوزه با تاکید بر این که توافق با مجامع بین المللی و برخی از کشورها  به معنای پایان استکبار ستیزی نیست، بیان داشت: امروز دشمنان اعتراف می کنند که ایران هیچگاه به دنبال ساخت سلاح هسته ای نبوده است.

وی در تشریح این که وظیفه ما در قبال انقلاب اسلامی پس از 37 سال تداوم چیست،یادآور شد: دشمنان به دنبال نفوذ بر مدیریت‌های کلان کشور و مهار انقلاب اسلامی و همچنین تغییر در ساختار نظام جمهوری اسلامی هستند.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور، با هشدار درباره  این که دشمنان در حقیقت به دنبال تغییر در ساختار نظام اسلامی می باشند؛  خاطرنشان کرد:  حضور دائمی و موثر آحاد ملت ایران و دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی، مهمترین وظیفه امروزی بوده و  پافشاری ملت ایران بر ارزش‌ها انتظار رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام 313/38

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • h IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
    0 0
    طلاب محترم استان قزوین به کانال مرکز فرهنگی و پاسخگویی به پرسشهای دینی استان قزوین بپیوندید markazpasokhgou@