چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
آیت‌الله طبرسی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: حضور میلیونی و گسترده ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام، انقلاب و ورهبری بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، از مازندران، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران، امروز در حاشیه برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده و پر شور مردم در راهپیمایی امروز، گفت: این حضور پیام مهمی برای دشمنان نظام دارد.

وی با بیان این که 22 بهمن اوج تجلی وحدت و همدلی ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران امروز با این حضور میلیونی خود به دشمنان ثابت کردند که همچنان پشتیبان انقلاب، نظام و ولایت فقیه هستند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که دشمنان انقلاب همه توان خود را برای تضعیف نظام اسلامی به کار گرفتند، تصریح کرد: اما وحدت و همدلی ملت ایران مانع تحقق توطئه های دشمنان شد.

آیت الله طبرسی ادامه داد: ملت ایران اسلامی همانند گذشته در راهپیمایی امروز با خلق حماسه ای تاریخی دنیا را مبهوت عظمت نظام اسلامی کردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمنان انقلاب و نظام به هیچ عنوان نمی خواهند ملت ایران پیشرفت کنند، گفت: آنها در 37 سال اخیر از هر فرصتی برای نابودی و ضربه زدن به این انقلاب استفاده کردند، اما با هوشیاری و تدبیر مقام معظم رهبری شکست خوردند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری افزود: مهم ترین وظیفه نسل حاضر برای حفظ و حراست از این امانت و میراث گرانبها و تلاش در راستای انتقال صحیح مفاهیم آن به آیندگان است.

وی حضور در صحنه ملت ایران را تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: به حتم این حضور میلیونی و گسترده ملت ایران مشت محکمی بر دهان دشمنان اسلام، انقلاب و ورهبری  بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بر ضرورت حضور پر شور آحاد جامعه در این انتخابات تأکید کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha