چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
علی لاریجانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۹۴ قم

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت پشتیبان تفکر انقلاب هستند، گفت: ایستادگی و مقاومت ملت، تبعیت از آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب دستیابی به دستاوردهای ارزشمندی شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر علی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در جمع خبرنگاران، حضور پرشور ملت را نشان از عمق علاقه ملت به انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: همچنین این حضور گسترده به شکرانه پیروزی و دستاوردهای ارزشمند ملت در عرصه های منطقه ای و بین المللی است.

وی، نقش جمهوری اسلامی را در منطقه تاثیرگذار دانست و ابراز داشت: امروز نقش ایران موجب ثبات و امنیت منطقه شده و همگان معترف هستند که بدون حضور ایران نمی توان امنیت را در منطقه ایجاد کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت پشتیبان تفکر انقلاب هستند، اظهار داشت: ایستادگی و مقاومت ملت، تبعیت از آرمان های امام خمینی(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب موجب دستیابی به دستاوردهای ارزشمندی شد.

لاریجانی با تاکید بر اینکه ولایت فقیه در پیشبرد اهداف انقلاب نقش تاثیرگذار و بی بدیلی دارد، ابراز داشت: حضور ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی و هدایت های رهبر معظم انقلاب زمینه ساز ارتقای قدرت جمهوری اسلامی شده است و امیدواریم شرایط بهتری از نظر مسائل اقتصادی نیز فراهم شود.

انتهای پیام/313/33        

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha