پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سعید اوحدی

حوزه/ رئيس سازمان حج و زیارت کشور گفت:امروز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی چشم دنیا و استکبار جهانی را به خود دوخته است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد؛ سعید اوحدی امروز در مراسم جشن انقلاب  در خرم آباد طی سخنانی  اظهارداشت:امروز شعار محوری انقلاب و دنیا مرگ بر آمریکا است و مردم با بصیرت، تا ابد خیانت های آمریکا و صهیونیسم جهانی را ضد ملت های مظلوم دنیا فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان اینکه امروز اگر پس از ۳۷ سال مردم همچنان وفادار به آرمان های انقلاب اسلامی مانده اند تصریح کرد:امروز حضور میلیونی و عظیم ملت فهیم ایران اسلامی یاد کردن از ناخدای کشتی انقلاب امام خمینی(ره) و تجدید پیمان با خون شهدا ،ولایت و رهبری است.

رئيس سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه امروز اگر این کشتی با وجود بحران ها و طوفان های متعدد به راحتی به ساحل رسیده است خاطر نشان کرد:وجود رهبری حکیم ،با تدبیر و آینده نگر ،این کشتی را همواره به سلامت به ساحل هدایت نموده است.

اوحدی،  با بیان اینکه پیش بینی های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در طول انقلاب یا تحقق پیدا کرده و یا در شرف تحقق است اظهار داشت:امروز پیش بینی های امام(ره) ،درایت و فرامین مقام معظم رهبری و حضور پر شور مردم در تمامی صحنه ها خواب راحت را از صهیونیسم جهانی و آمریکای جنایتکار گرفته است.

وی با بیان اینکه امروز دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی چشم استکبار جهانی را به حیرت درآورده، گفت: با گذشت تنها ۳۷ سال از عمر انقلاب، ایران در تولید علم در زمره ۱۵ کشور برتر دنیا قرار دارد و این دست‌آوردها و پیشرفتها مرهون همت ،جهاد علمی،خودباوری و استقلال جمهوری اسلامی است.

رئيس سازمان حج و زیارت کشور تولید علوم نوین نانو و بیو تکنولوژی ،هوا و فضا  و علم هسته ای را جزء علوم اخیر این مرزوبوم پس از پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد و افزود:امروز ایران جزء محدود کشورهایی است که در حوزه صنایع موشکی و تولید موشک به موفقیت های عظیم رسیده است و این موفقیت ها مرهون تلاش سرداران دیپلماسی کشور و جوانان مبتکر این ملت است.

اوحدی به تدبیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص خط قرمز مذاکرات هسته ای به تیم مذاکره کننده هسته ای اشاره کرد و بیان داشت:رهبر معظم انقلاب در بیان راهبردهای هوشمندانه خود به تیم مذاکره کننده هسته ای ،خط قرمز مذاکرات هسته ای را ممنوع بودن مذاکره در خصوص قدرت موشکی ایران دانستند و این نشان از رهبری هوشمندانه ،آینده نگر و با درایت این انقلاب است.

وی با بیان اینکه مردم فهیم و همیشه در صحنه انقلاب اسلامی امروز بار دیگر بیعت با امام خمینی(ره) ،رهبر فرزانه و شهدا را به نمایش گذاشتند افزود:امروز مردم بار دیگر سخن معمار کبیر انقلاب را که فرموده بودند ؛این اعجاز بزرگ قرن نیاز به مراقبت و محافظت دارد را تحقق بخشیدند.

درخت انقلاب ۷ اسفند نیز به این حضور قوی و در صحنه مردم نیاز دارد

رئيس سازمان حج و زیارت کشور با بیان اینکه این حضور و این ارده قوی مردم ستودنی و سرمایه نظام است، تصریح کرد:عصاره جمهوری اسلامی مردم سالاری دینی است و این عصاره مردم سالاری با زمان شناسی مردم فهیم در انتخابات ۷ اسفند امسال نیز به تحقق می شیند.

اوحدی با بیان اینکه مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با انتخاب افراد اصلح و حضور حداکثری در پای صندوقهای اخذ رای بار دیگر خواب و خیال های دشمنان را بدون تعبیر خواهند گذاشت خاطر نشان کرد:مردم دشمن شناس و بصیر ایران اسلامی دو هفته دیگر نیز با لبیک به مقام عظمای ولایت و در حمایت از آرمان های انقلاب با حضور گسترده خود در سرنوشت خود و این مرزوبوم بار دیگر نقشه های شوم دشمنان اسلام و انقلاب را خنثی می کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha