جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
استکبارستیزی در شهرستان خوی

حوزه/ به مناسیت راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم خوی همچون سایر ملت شریف ایران، استکبار ستیزی را به عنوان تنها گزینه‌ روی میز خود فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، ملت ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی داشتند و وفاداری خود را به آرمان های بلند نظام، امام(ره) و رهبری نشان داده و جانی تازه به انقلاب اسلامی بخشیدند.

راهپیمایی 22 بهمن شاهد حضور گروه های مختلف مردمی، سیاسی، ورزشی و فرهنگی  بود و همه سلایق آمده اند تا در جشن انقلاب سهیم باشند.

مردم خوی نیز همچون سایر مردم غیور کشورمان، امسال راهپیمایی 22 بهمن را با شرکت مسئولان دولتی، مدیران، معاونین و اساتید حوزه علمیه وطلاب دوشادوش تمامی آحاد مردم هر چه با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردند و صدای استکبار ستیزی مردم در خیابان‌ها طنین انداز شد .

این راهپیمایی با شروع از میدان ولیعصر و حرکت به سوی مرکز شهر و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ادامه پیدا کرد و در انتها با قرائت قطعنامه در فلکه مصلی به پایان رسید .

مردم همیشه در صحنه خوی با در دست داشتن پرچم‌های سه رنگ جمهوری اسلامی ایران و عكس‌های بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و خلف صالح ایشان حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله) بار دیگر حماسه آزادگی، پایمردی و ایستادگی خود را در برابر مستكبران عالم به نمایش گذاشتند.

مردم در طول مسیر راهپیمایی با بانگ رسای الله اكبر و فریاد مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل  گزینه‌های روی میز خود را به دنیا اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha