شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
قالیباف

حوزه/سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر اهواز با تأکید براینکه استقلال، اسلامیت، جمهوریت و آزادی چهار رکن اساسی دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: ملت ایران اسلامی می داند آنچه به استقلال، اسلامیت، جمهوریت و آزادی ما معنا می بخشد مبارزه با استکبار جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، محمد باقر قالیباف، شهردار تهران در جمع راهپیمایان اهوازی در یوم الله 22 بهمن با اشاره به این که دشمن پس از سرخوردگی در هجمه های نظامی، سیاسی و اقتصادیکه به ملت ایران داشته است، امروز در ادامۀ دشمنی ها با رویکرد تحریف وارد میدان شده، عنوان کرد: دشمن با تحریف تلاش می کند نتایج مثبت انقلاب؛ پیشرفت های علمی، پزشکی، صنعتی، دفاعی و... را در نزد مردم کوچک جلوه دهد و در مقابل مشکلات را بسیار بزرگ مطرح می کند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال افزایش اختلافات در جامعه است، ادامه داد: نظام سلطه به دنبال گسترش روحیه ناامیدی نسبت به آینده در میان جوانان است و از سوی دیگر خود را خیرخواه ملت جلوه می دهد.

قالیباف افزود: از ابتدای قرن بیست تا کنون در هر مقطعی حضور دست جنایتکار آمریکا در برخورد با ملت ایران مشهود است؛ دست او همیشه به خون این ملت آلوده بوده، لکن امروز و در این مقطع از زمان آمریکا و انگلیس خائن تلاششان این است کخ خود را خیرخواه ملت ایران نشان دهند.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر اهواز، با تصریح براینکه دشمن به دنبال تحریف واقعیت است، اضافه کرد: قصد و نتیجۀ قطعی که دشمن با تحریف به دنبال آن است ایجاد تردید در باورهای ملت ایران اسلامی می باشد و هدف اولشان ایجاد این خلل و تردید در مسئولین نظام اسلامی است.

شهردار تهران در توضیح اینکه دشمن به دنبال ایجاد تردید در کدام باورهاست، ادامه داد: دست‌آوردهای انقلاب اسلامی چهار رکن اساسی دارد؛ استقلال، اسلامیت، جمهوریت و آزادی. ملت ما از امام(ره) و امروز رهبر معظم انقلاب و نیز از فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) و همچنین از تحلیل مسائل سیاسی روز اینگونه فهم می کند که آنچه به استقلال، اسلامیت، جمهوریت و آزادی ما معنا می بخشد مبارزه با استکبار جهانی است.

وی تاکید کرد: همه تلاش آمریکا در گرفتن روحیه مبارزه با استکبار از جامعه است چراکه می داند اگر موفق شود این روحیه را از ملت ایران و در راس آن از مسئولین بگیرد استقلال، اسلامیت، جمهوریت و آزادی ما را خواهد گرفت.

قالیباف داشتن روحیه استکبارستیزی را مرز تفکیک انقلابی و ضد انقلابی عنوان کرد و گفت: حرف آخر آمریکا با ملت ایران اسلامی در یک کلام این است که ما هویت خود را تغییر دهیم و از دشمنی با او دست برداریم لکن ما تلاش خواهیم کرد که این روحیه استکبارستیزی در همه عرصه های جامعه زنده نگه داریم.

سخنران راهپیمایی 22 بهمن شهر اهواز افزود: نماد روشن روحیۀ استکبارستیزی ملت ایران حمایت از کشورهای اسلامی منطقه در برابر حملات نظامی تکفیری هاست؛ مدافعین حرم در سوریه و عراق هم از ملت های مظلوم مسلمان و هم از امنیت ملی کشور خودمان دفاع می کنند؛ اگر شهدای مدافعین حرم در مرز جولان در جنوب سوریه نباشند مطمئن باشید دشمن تا مرزهای ایران اسلامی پیش خواهد آمد.

وی در ادامه به عرصه های داخلی مبارزه با استکبار اشاره کرد و گفت: بیکاری، فقر، نابرابری، بی عدالتی، مشکلات اقتصادی و آسیب های اجتماعی در جامعه همه به نوعی بستر تحقق خواسته های دشمن است، لذا باید همه تلاش در برطرف شدن مشکلات مخصوصا مشکلات اقتصادی و بویژه برای جوانان انجام گیرد که اگر به هر دلیلی مشکلات حل نشوند آب در آسیاب دشمن ریختن است.

قالیباف تصریح کرد: باید مشکلات اقتصادی ملت را با تاسی به رهنمون های رهبری و رویکرد اقتصاد مقاومتی فقر را از جامعه ریشه کن کنیم و بدانیم که این عین مبارزه با استکبار و مجاهدتی چون مجاهدت مدافعین حرم است.

وی گفت: ملت ایران از 15 خرداد 42 تا به امروز ثابت کرده است که هرگز تسلیم استکبار نخواهد شد و ان شاءالله با همین روحیه، کارآمدی دین در مدیریت جامعه را اثبات خواهیم کرد و به دنیا نشان خواهیم داد که  با قرار گرفتن در راه دین بهترین جامعه و کشور محقق می شود.

وی در پایان با اشاره به انتخابات 7 اسفند آن را بسیار مهم کلیدی عنوان کرد و اظهار داشت: ان شاءالله مردم ایران اسلامی دبا حضور در انتخابات به کسانی رای خواهند داد که در کنار روحیه خدمت و عمل به وظیفه از روحیه استکبارستیزی برخوردار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha