پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سیدمحسن شفیعی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های خوزستان

حوزه/ مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان گفت: مردمی بودن از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی است؛ انقلاب اسلامی محصول حرکت و مجاهدت ملت ایران بوده، مربوط به ملت ایران، و استمرارش به عهدۀ ملت ایران است.

حجت‌الاسلام سید محسن شفیعی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، که در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن صورت گرفت، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارز انقلاب اسلامی مردمی بودن آن است؛ چه در دوره نهضت ملت ایران به رهبری امام خمینی(ره) و چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز، محصول حرکت و مجاهدت ملت ایران بوده، مربوط به ملت ایران، و استمرارش به عهدۀ ملت ایران است.

وی بابیان اینکه در 37 سال گذشته از پیروزی انقلاب اسلامی حضور شکوهمند ملت ایران را در عرصه‌های مختلف شاهد بوده‌ایم، ادامه داد: آنچه امروز در فضای کشور عزیزمان به نمایش درآمد، جلوه‌ای از اقتدار ملت ایران بود.

حجت‌الاسلام و شفیعی افزود: ملت ایران امروز نشان داد که همچنان خودش تصمیم می‌گیرد، همچنان خودش انتخاب می‌کند، هم چنان خودش طراحی صحنه را رقم می‌زند و امروز ملت ایران نشان داد که به عهد خود با امام(ره) استوار است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، اضافه کرد: راهپیمایی امروز نشان داد ملت ایران به دستی که در دست مقام ولایت گذاشته و عهدی که با مقام ولایت بسته همچنان و تا آخر پایبند خواهد بود.

وی بابیان اینکه تردیدی نیست که در بیرون از مرزهای جمهوری اسلامی ایران حرکت عظیم ملت ما در 22 بهمن، الهام‌بخش و امیدآفرین در دل‌های آزادگان عالم است، گفت: آمریکایی‌ها بعد از برجام در فضای رسانه‌ای بسیار تلاش کردند که به آزادگان عالم بگویند انقلاب اسلامی با ما سازش کرد، به‌زانو درآمد و از آرمان‌های خود دست برداشت، اما حرکت میلیونی امروز ملت ایران و شعارهای یکپارچه مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ملت ایران الهام آزادگان عالم را همچنان تقویت کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان خوزستان، در پایان تصریح کرد: ملت ایران اسلامی در این راهپیمایی ندا داد که مفهوم انقلاب اسلامی استکبارستیزی است و انقلاب اسلامی با آرمان‌خواهی، سلطه‌ستیزی، مقاومت و پایداری گره‌خورده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha