شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
علی اکبر موسوی اندیکا

حوزه/ امام‌جمعه اندیکا بابیان این‌که فضا جهت کار تبلیغی در سطح استان خوزستان به‌ویژه مناطق محرومی همچون اندیکا، بسیار زیاد است، گفت: ما امروز با پهنه وسیعی از کار فرهنگی مواجه هستیم که برای تأمین آن، نیاز به همکاری جهادگونه طلاب و روحانیون آشنا به مناطق هستیم.

حجت‌الاسلام سید علی‌اکبر موسوی، امام‌جمعه اندیکا، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خوزستان،  از برگزاری آیین عمامه گذاری طلاب این شهرستان خبرداد و گفت: این مراسم معنوی امشب  و هم‌زمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و پس از اقامه نماز جمعه، در مصلا شهرستان اندیکا برگزار می‌شود.

وی بابیان این‌که سخنران ویژه این مراسم، آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان هستند، ابراز داشت: إن شاءالله در این مراسم از حضور شخصیت‌های مطرح حوزه علمیه خوزستان بهره‌مند خواهیم شد.

حجت‌الاسلام موسوی، بابیان این‌که قرار است در این مراسم چهار نفر از طلاب مدرسه علمیه امام رضا(ع) شهرستان اندیکا، به لباس مقدس روحانیت ملبس شوند، گفت: همگی این طلاب با گشت سر گذاشتن دوره‌های مقدماتی و تلبس، مجوز شرکت در آیین تلبس را کسب کرده‌اند.

امام‌جمعه اندیکا، با اشاره به پرورش طلاب بومی در این مدرسه علمیه گفت: این چهار نفر همگی از شهرستان اندیکا و روستاهای پیرامون آن هستند و به‌صورت کلی، یکی از سیاست‌های اصلی مدرسه علمیه، جذب جوانان مستعد از منطقه وسیع اندیکا، تربیت و کادر سازی برای آبادانی فرهنگ آن است.

وی در پایان بابیان این‌که فضا جهت کار تبلیغی در سطح استان خوزستان به‌ویژه مناطق محرومی همچون اندیکا، بسیار زیاد است، گفت: ما امروز با پهنه وسیعی از کار فرهنگی مواجه هستیم که برای تأمین آن، نیاز به همکاری جهادگونه طلاب و روحانیون آشنا به مناطق هستیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha