چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
تصاویر/ دیدار خانواده طلاب و روحانیون حافظ با آیت الله العظمی مکارم شیرازی

حوزه/ ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر حضور مقتدرانه خود را در دفاع از ولایت فقیه و نظام خود را به رخ جهانیان و جبهه استکبار کشید و حضوری پر صلابت و با شکوه در این روز به ارمغان آوردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار خانواده طلاب و روحانیون حافظ سراسر کشور با حضرت آیت الله مکارم شیرازی به ارائه گزارشی از اولین دوره مسابقات قرآن خانواده طلاب سراسر کشور پرداخت.

رئیس مرکز خدمات حوزهای علمیه  در ابتدا ضمن قدردانی از حضور مردم در روز راهپیمایی 22 بهمن ماه گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی یک بار دیگر حضور  مقتدرانه  خود را در دفاع از ولایت فقیه و نظام خود را به رخ جهانیان و جبهه استکبار کشیده  است و حضوری پر صلابت و با شکوه در این روز به ارمغان آفریدند.

وی در ادامه با بیان این که مرکز خدمات، تاکنون خدمات شایسته ای به طلاب و خانوده آنها  ارائه کرده،  افزود:  یکی از این فعالیت ها اجرای برنامه های فرهنگی مانند برگزاری مسابقات قرآن کریم است، طلاب و خانواده های آنها در این عرصه واقعا حضوری چشم گیر داشتند.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه، هدف از برگزاری این مسابقات را گسترش فرهنگ قرآنی و رشد معنویت در بین خانواده و فرزندان طلاب و گسترش نورانیت قرآن بیان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی ابراز داشت: از حدود 8 استان به همراه خانوده خود در مسابقات استانی شرکت کردند، ولی از حدود 20 استان در قم مسابقات نهایی در حال ادامه است.

وی گفت: این مسابقه از 5، 10، 15 جزء و کل قرآن برگزار شد و فردا 23 بهمن ماه یعنی روز جمعه هم اختتامیه این مسابقات در جمکران برگزار خواهد شد.

رئیس مرکز خدمات حوزهای علمیه افزود: سال گذشته قدم های مقدماتی برای اجرای مسابقات قرآنی برداشته شد و امسال بهتر از گذشته شاهد رغبت به امر قرآن هستیم به طوری که همه خانواده طلاب در این امر مشارکت جدی دارند.

انتهای پیام:۴۰/۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha