شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: تلاش در مسیر حل مشکلات مردم به ویژه در امور اقتصادی و معیشتی، لازمه قدرشناسی از حضور حماسی و یکپارچه و کم نظیر ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تقدیر از امت حزب الله به واسطه حضور دشمن شکن در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ماه اظهار داشت: مسئولان ما حقیقتاً باید قدردان این مردم ولایتمدار ، بصیر و هوشیار باشند که در طول حدود 4 دهه اخیر هر گاه که نیاز بوده برای دفاع از انقلاب و کشور به صحنه آمده و از بذل جان و مال و آبروی خویش دریغ نکرده اند.

وی افزود: این مردم با فریادها و مشت های کوبنده خود در روز پنج شنبه گذشته نشان دادند که انقلاب و راه امام و شهیدان همچنان با صلابت ادامه دارد و استقامت در برابر دشمن و زیاده خواهان مستکبر جهانی، تنها را عزت و سرافزاری ایران اسلامی است.

این استادحوزه با تاکید بر این که دشمن از همین روحیه انقلابی و ایمانی ملت ما می هراسد، خاطرنشان کرد: حفظ و تقویت روحیه انقلابی و ایمانی ، رمز پیروزی و مقابله با دشمن در هر جبهه و میدانی است ، چرا که بی شک تضعیف چنین روحیه و باوری باعث می شود خدای ناکرده دشمنان انقلاب و نظام به اهداف شوم خود دست یافته و اقتدار ایران اسلامی از این ناحیه مختل و ضعیف شود.

وی در خاتمه گفت: آن چه مهم است این که باید قدردان و قدرشناس این ملت بزرگ و فهیم بود و کمترین وظیفه مسئولان امر این است که هر چه بیشتر و بهتر در حل مشکلات آن ها به ویژه در حوزه معیشت و گرانی و بیکاری بکوشند.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha