پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام علی گوهری- مدیر حوزه مهران

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران"تحصیل، تهذیب و ورزش" را مکمل یکدیگر دانست و از راه اندازی سالن ورزشی ویژه طلاب مهرانی خبر داد.

حجت الاسلام علی گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد نشاط و شادابی و سلامتی جسم و روح انسان، گفت: طلاب در کنار برنامه های علمی ،آموزشی و تهذیبی نیاز به ورزش و برنامه های تقویت جسمی نیز دارند و همان طور که مقام معظم رهبری می باشد می فرمایند "تحصیل، تهذیب و ورزش"،  باید به تمام ابعاد موفقیت توجه شود، چون عقل سالم در بدن سالم است.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر (عج) شهرستان مهران توجه به ورزش از اهمیت خاصی در نشاط و شادابی طلاب برخوردار است، لذا در این راستا سالن ورزشی ویژه طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) شهرستان مهران در رشته های مختلف راه اندازی شده است.

وی با اشاره به فعالیت طلاب این مدرسه در رشته های ورزشی والیبال، بدن سازی، فوتبال، تنیس روی میز  و کشتی، افزود: با تهییه امکانات و تجهیزات لازم، برنامه های ورزشی طلاب مدرسه به خوبی اجراء می شوند و آنان از این امر راضی هستند.

حجت الاسلام گوهری خاطرنشان کرد: طلاب استان ایلام و شهرستان مهران، مستعد و توانمند هستند و اگر فضای خوبی برای آنان فراهم شود، می توانند به موفقیت ها زیادی دست یابند، بنابراین موانع و مشکلات و محرومیت ها جلوی پیشرفت آنان را بگیرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha