جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبلیغ دین

حوزه/ معاون تبلیغ منطقه شرق اصفهان، رفاقت مبلغ با مردم به ویژه جوانان را بهترین راه اثرگذاری تبلیغ عنوان کرد و گفت: یک مبلغ باید مردم دار باشد، در این صورت مردم روحانی مبلغ را بیشتر دوست دارند و در نتیجه اثرگذار خواهد بود.

حجت الاسلام مهدی فیضی، معاون تبلیغ منطقه شرق اصفهان در گفتگو با خبرگزاری «حوزه» اصفهان در خصوص برنامه های تبلیغی در این منطقه، اظهار کرد:‌ مبلغان ديني در قالب طرح هجرت بلند مدت، با حضور در روستا ها و شهرهاي مناطق محروم استان، فعاليت هاي تبليغي بنيادين همچون تقويت بنيه اعتقادي، اخلاقي و احكامي مردم و رفع مشكلات و شبهات ديني را در دستور كار قرار مي دهند.

وی ادامه داد: تمرکز  بر گروه های تبلیغی ضد وهابیت، بهائیت، تصوف، عرفان های نوظهور و ... های و یا فعالیت تخصصی پیرامون جوانان، نوجوانان، مساجد، آموزش و پرورش و دانشگاهیان، از دیگر اولویت های مد نظر است.

معاون تبلیغ منطقه شرق اصفهان، ترويج فرهنگ اهل بيت(ع) را بهترين روش براي خنثي كردن توطئه هاي شوم فرقه هاي ضاله دانست و تصريح كرد: امروز نهادهاي ديني و فرهنگي به ويژه مراكز تبليغي وظيفه دارند جامعه را بيشتر با انديشه هاي ارزشمند اسلام ناب آشنا كنند.

وی در تشریح فعالیت های تبلیغی در طول سال، گفت: کارگاه های خانواده با موضوع آسیب شناسی ماهواره و شبکه های اجتماعی، یادواره شهدا، محافل انس با قرآن، سخنرانی های سیاسی با حضور فرماندهان سپاه و جلسات بسیج و فعالیت های مردمی از جمله برنامه هایی است که با مشارکت روحانیون طرح هجرت، در طول سال اجراء می شود.

حجت الاسلام فیضی، استقبال مردم را با میزان کارکرد مبلغ در ارتباط دانست و افزود: هر چقدر که تنوع برنامه ها بیشتر باشد، مردم بیشتر استقبال می کنند.

معاون تبلیغ منطقه شرق اصفهان، رفاقت مبلغ با مردم به ویژه جوانان را بهترین راه اثرگذاری تبلیغ عنوان کرد و گفت: یک مبلغ باید مردم دار باشد، در این صورت مردم روحانی مبلغ را بیشتر دوست دارند و در نتیجه اثرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/313/38

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha