پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اقتصاد مقاومتی

حوزه/ استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که اقتصاد بحران زده اروپا نمی تواند اقتصاد ایران را نجات دهد، تصریح کرد: باید به جای نگاه به بیرون، از ظرفیت داخل جهت رونق اقتصادی بهره بگیریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام حسین تقی پور، امروز در نشستی با موضوع "اقتصاد مقاومتی" که با حضور جمعی از طلاب و روحانیون در شهرستان آمل برگزار شد با اشاره به این که در راستای اقتصاد مقاومتی اقدام اثرگذاری مشاهده نمی شود و در حد حرف و شعار باقی مانده است، گفت: تحقق این مطالبه مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی نیازمند تلاش بیشتری است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با تأکید براین که باید به جای نگاه به بیرون، از ظرفیت داخل جهت رونق اقتصادی بهره بگیریم، افزود: شکوفایی اقتصادی کشور در گرو توجه به تولید داخل است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که کشورهای اروپایی که خود در بحران اقتصادی به سر می برند، نمی توانند برای جوانان ایرانی اشتغال زایی کنند، تصریح کرد: تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور تقویت و حمایت تولید از داخل است.

حجت الاسلام تقی پور با تأکید بر این که اقتصاد مقاومتی می تواند ایران را در عرصه اقتصادی به جایگاه رفیعی رهنمون سازد، افزود: ظرفیت های بالقوه ای در عرصه اقتصادی کشور وجود دارد که باید با حمایت و سرمایه گذاری مناسب بالفعل شود.

وی با بیان این که روح اقتصاد مقاومتی و مصرف گرایی با یکدیگر در تناقض اند، تصریح کرد: نباید در عرصه اقتصاد مقاومتی تنها به شعار اکتفا کرد، بلکه باید در عمل شاهد اجرایی شدن فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری (ع) آمل با بیان این که واردات بی رویه سم مهلکی برای برای اقتصاد کشورم است، بیان داشت: با توجه به ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب، مسئولان به ویژه دولتمردان باید در راستای تحقق این سیاست ها گام بردارد.

حجت الاسلام تقی پور تاکید کرد: ما باید با اتکا به توانایی های داخلی و اقدام عملی در خصوص عمیلاتی شدن اقتصاد مقاومتی، کشورمان را به سمت پیشرفت سوق دهیم.

وی با بیان این که اقتصاد مقاومتی از بطن اسلام و مبانی دینی گرفته شده است، تصریح کرد: اگر می خواهیم اقتصاد داخلی ما به جایگاه رفیع و ارزشمند خود دست یابد، باید درتحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری گام برداریم.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی، کشور را در برابر هجمه های اقتصادی دشمن مصون می سازد، خاطرنشان کرد: عملیاتی شدن سیاست های اقتصاد مقاومتی نیازمند عزم ملی و تلاش همه جانبه در بخش های مختلف کشور است.

انتهای پیام

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha