پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سازمان تبلیغات اسلامی

حوزه/ جشنواره فجر نیایش با موضوع صحیح‌خوانی نماز ویژه کارمندان نهادها و دستگاه‌های استان قم برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، این جشنواره پس از اعلام فراخوان مسابقه صحیح خوانی نماز در ادارات و نهادهای استان قم، در دو مرحله برگزار شد. مرحله اول در سطح هر یک از نهادهای استانی بود که برندگان آن به مرحله مرحله دوم (پایانی) معرفی شدند.

حجت‌الاسلام سیدجواد عظیمی رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم در حاشیه این مسابقه گفت: در مرحله دوم این جشنواره 40 نفر از دستگاه‌های و نهادهای استان قم در سه گروه به رقابت پرداختند و نفرات برتر هر گروه به رقابت پایانی راه یافت.

پس از برگزاری رقابت پایانی، در بخش مردان، مهدی علم‌خواه از آموزش و پرورش ناحیه 2، علیرضا مسیح‌پور از امور زندان‌ها و مرتضی معصومی از مسجد مقدس جمکران به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

همچنین حسین یوسفی از اداره کل استاندارد، حسین پهلوان‌نژاد از شرکت گاز، محمدمهدی رمضانی از استانداری و وحید اکبری از اداره کل تبلیغات اسلامی استان در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز محبوبه اسماعیلی از اداره کل امور مالیاتی استان موفق به کسب رتبه برگزیده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عباس اسکندری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم پس از اهدای جوایز برترین‌های این جشنواره، احیا و اقامه نماز را یکی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha