جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جامعة الزهرا(س)

حوزه/ مدیر روابط عمومی جامعه الزهرا(س) از حضور چشمگیر این مرکز در سومین نمایشگاه رسانه های دیجیتال انقلاب اسلامی خبر داد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» محسن جمالی با اشاره به آغاز به کار نمایشگاه دیجیتال تهران گفت: دستاوردهای جامعه الزهرا(س) در عرصه دیجیتال و فضای مجازی در این نمایشگاه با مشارکت معاونت تربیتی- فرهنگی، اداره کل تبلیغ و ارتباطات و انجمن علمی طلاب عرضه شده است.

وی ادامه داد: جامعه الزهرا(س) به عنوان بزرگترین مرکز علمی – حوزه ای با حضور در سومین نمایشگاه سراسری رسانه های دیجیتال فعالیت‌ها و دستاوردهای خود در ۴ موضوع پویانمای و انیمیشن، رسانه های برخط، شبکه های اجتماعی و سواد رسانه را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

 وی افزود: در غرفه جامعه الزهرا(س) در نمایشگاه رسانه های دیجیتال علاوه بر معرفی سایت خود مرکز و سایت واحد پاسخ به سوالات شرعی، سایت زن و تراز اسلامی و سایت ولایت فقیه نیز ارائه شده است.

جمالی اضافه کرد: کانال های تلگرام و انیمشن تولید شده توسط طلاب جامعه الزهرا(س) با موضع ولایت فقیه از دیگر دستاورد های این مرکز در حوزه رسانه های دیجیتال است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

وی حضور مشاوران در غرفه جامعه الزهرا(س) و پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی را بخش دیگری از فعالیت این مرکز در این نمایشگاه دانست.

سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از ۲۲ تا ۲۷ بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری در بوستان گفت‌وگو در حال برگزاری است.

مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه جمعه ۲۳ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات نمایشگاه برگزار شد.

این نمایشگاه هر روز از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۰ پذیرای عموم مردم است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha