چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام محمد کارگر شورکی - استان یزذ

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد، حضور حماسی ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را حضوری بابصیرت و از روی آگاهی توصیف و ابراز امیدواری کرد: این حضور حماسی و بابصیرت در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تجلی یابد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد کارگر شورکی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد با تقدیر از حضور خودجوش بانوان حوزوی در راهپیمایی 22بهمن و جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار داشت : ملت شجاع و قهرمان ایران اسلامی با وجود سنگ اندازی ها و دشمنی های مکرر استکبار جهانی به ویژه آمریکا و اسرائیل، هر سال باشکوهتر از گذشته در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حماسه ساز می شوند و اجانب و بیگانگان را ناامید می کنند.

وی، حضور حماسی ملت ایران اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را یک حضور بابصیرت و از روی آگاهی توصیف کرد و افزود: امیدواریم این حضور حماسی و بابصیرت در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تجلی یابد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دست اندرکاران انتخابات اسفند اشاره کرد و افزود: معظم له در این دیدار بر«رقابت سالم در انتخابات» تأکید کردند و ملت و جمهوری اسلامی ایران را برنده پرافتخار برگزاری یک «مسابقه ملی و قوی» در عرصه انتخابات خواندند و فرمودند «اگر ملت ایران خوب، قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شود و صندوق های رأی را از رأی و عزم خود پر کند، جمهوری اسلامی ایران به خود خواهد بالید و افتخار خواهد کرد».

حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی با اشاره به برنامه های حوزه خواهران یزد در دهه فجر، ابراز داشت: در طول ایام الله دهه مبارک فجر برنامه های متنوع فرهنگی در قالب بیش از 10 عنوان و قریب به 200 برنامه، در سطح مدارس فعال استان اجرا شد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد در پایان، از بانوان طلبه و مبلغه خواست تا در فرصت باقی مانده تا انتخابات، در راستای بصیرت افزایی بانوان برای انتخاب اصلح که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است، کوشا باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha