شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام موسوی مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: مرز مسلمانان، چارچوب های مشخص شده در اسلام است و در دفاع از این آموزه ها مرزهای جغرافیایی بی معنا و بی اثر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به اهمیت شهادت و ایثار، شهدای حرم را مدنظر قرار داد و اظهار داشت: شهدای مدافع حرم ستارگانی هستند که با خون خود در پهنای تاریخ این پیام را حک کردند که مبارزه با باطل همچنان ادامه دارد.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: شهدای مدافع حرم در مسیر شهدای دفاع مقدس و شهدای صدر اسلام گام برداشته و اهداف و آرمان های مشترکی را دنبال می کنند.

وی تصریح کرد: شهادت شهدای مدافع حرم گواه بر این مدعاست که مبارزه با کفر و ظلم همچنان ادامه دارد، حریم جهان اسلام همان حریم صدر اسلام بوده و تغییری در این زمینه وجود ندارد.

این استاد حوزه ابراز داشت: در هر زمان و در هر مکانی که کفر به مصاف اسلام بیاید، مسلمانان قاطعانه در مقابل کفر ایستاده و مرزی در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و آرمان های اسلامی نمی شناسند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان گفت: مرز مسلمانان، چارچوب های مشخص شده در اسلام است و در دفاع از این آموزه ها مرزهای جغرافیایی بی معنا و بی اثر هستند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha