پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نشست بصیرتی مدرسه الزهرا(س) جویبار

ما بر سر سفره شهدا نشسته ایم و باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه، برای حفظ این انقلاب تلاش کنیم و بدانیم که عدم حراست از دستاوردهای انقلاب، ظلم به امام (ره) و شهداست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، کابلی، کارشناس فرهنگی، در نشست بصیرتی طلاب مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) جویبار با بیان این که هر جا حرف دین باشد، دشمن هم حاضر است و تا زمانی که دشمن وجود دارد، مبارزه هم ادامه دارد، گفت: شهدای محراب، شهیدان رجایی، باهنر، مطهری و ... از  جمله هزینه هایی هستند که حضرت امام ( ره ) برای انقلاب و دین پرداخت کردند و ما بر سر سفره آنها نشسته ایم، لذا باید با حرکت در مسیر ولایت فقیه، برای حفظ این انقلاب تلاش کرد و بدانیم که عدم حراست از دستاوردهای انقلاب، ظلم به امام (ره) و شهداست.

وی بیان کرد: هدف دشمن در 8 سال جنگ تحمیلی، دستیابی به بخشی از خاک ایران نبوده، بلکه بنا بر اعترافات فرماندهان نظامی آنها، مقصودشان نابودی نظام اسلامی ایران بود.

 این کارشناس فرهنگی در ادامه تاکید کرد: مقابله با نظام اسلامی ایران در عرصه فرهنگی و در قالب جنگ نرم همچنان ادامه دارد، اما متاسفانه در حال حاضر روحیه دفاع با قدرت در ما وجود ندارد و به وظیفه خود به درستی عمل نمی کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به این که دشمن به این نتیجه رسیده که ابتدا باید از طریق زنان وارد شده و به جای ریختن بمب و موشک بر سر مردم، چادر را از سر زنان گرفته و عفت و حیا را از بین ببرد. این امر، رسالت و وظیفه خواهران طلبه را در هدایت بانوان و خنثی سازی توطئه های دشمنان سنگین تر می کند.

کابلی با اشاره به جذابیت هحمه های دشمن، خطاب به طلابی که در عرصه تبلیغ  فعالیت می کنند، گفت: در کار تبلیغ باید آموزه های دینی را شیرین و جذاب بیان کرد.

وی در ادامه با اشاره به بحث انتخابات، حضور همه مردم را در این عرصه لازم و ضروری خواند و گفت: در بحث انتخابات ما تکلیف گرا هستیم نه مصلحت گرا، لذا برای رضای خداوند و پیروی از منویات رهبری در این صحنه حضور خواهیم یافت.

این کارشناس فرهنگی در پایان با اشاره به الگویی که سردار سلیمانی در جنگ با تکفیری های سوریه ارائه کرد، گفت: سردار سلیمانی در دیداری که با بشار اسد داشت، الگوی بسیج را که از ابتکارات اما م(ره) در انقلاب اسلامی بود، به رئیس جمهور سوریه ارائه کرد که خوشبختانه سوری ها با عمل به این الگو و به صحنه آوردن جوانان غیرتمند، پیروزی های فراوانی را کسب کردند.

کابلی در پایان تصریح کرد: باید در عرصه تبلیغ دین و آموزه های اهل بیت(ع) و همچنین مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن، با روحیه بسیجی وارد عمل شد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha