شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
یازدهمین نمایشگاه کتاب قم

حوزه / مدیرروابط عمومی بنیاد امامت، حضور موسسات حوزوی در نمایشگاه کتاب و آثار جدید این موسسات را مثبت ارزیابی کرد.

سید کاظم امین زاده در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه»، در حاشیه یازدهمین نمایشگاه کتاب استان قم در مصلی قم، گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب، یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور به ویژه برای دوستداران کتاب است.

وی افزود: خوشبختانه در نمایشگاه استان قم که از مهمترین مراکز نشر کشور است ده ها ناشر داخلی حاضر شده اند و کتب و آثار علمی و تخصصی خود را در این نمایشگاه عرضه کرده اند.

وی اظهارکرد: یکی از بخش های این نمایشگاه، نمایش آخرین دستاوردهای علمی حوزه علمیه و مراکز تخصصی این حوزه مقدسه است که خوشبختانه مراکز تخصصی حوزه حضور گسترده و مناسبی در این نمایشگاه د اشته اند.

وی گفت: یکی از این غرفه ها، غرفه بنیاد فرهنگی امامت است که در آثار خود در زمینه های علمی مختلف به این نمایشگاه علمی آمده است.

وی اظهارکرد:  «ازاحت ‌العلت  فی معرفت القبله» شاذان‌بن جبرئیل قمی، «ذبائح اهل‌الکتاب» شیخ بهائی، «کفایت الاثر فی‌النصوص علی‌الائمت  الاثنی‌عشر» ابن‌خزاز قمی و «الاقتصاد فیما یجب علی‌العباد» شیخ طوسی از جمله کتاب هایی است که از این موسسه در این نمایشگاه عرضه شهد است.

مدیر روابط عمومی بنیاد امامت بیان کرد: از دیگر کتبی که در این نمایشگاه عرضه شده است می توان به «اختیار مصباح‌المتهجد» ابن‌باقی، «الاربعین» اسعد‌بن ابراهیم اربلی، «إفحام‌الأعداء والخصوم» سیدناصر‌بن میرحامدحسین، «عضب‌البتار» میرحامدحسین اشاره کرد.

وی گفت: تمهیدالاصول» شیخ طوسی،«فقه‌القرآن» قطب راوندی، «الصراط‌المستقیم» نباطی بیاضی،«تحف‌العقول» حرانی، «بصائر‌الدرجات» محمد‌بن‌الحسن‌الصفار قمی، «لب‌اللباب» قطب راوندی، «صفوه‌الصفات» ابراهیم‌بن علی‌الکفعمی،«روضه‌الاحباب» دشتکی، «قلائد‌السنیه» حرفوشی، «تقلیب‌المکائد» میرزامحمد قلی کنتوری، «سیف ناصری» میرزا محمدقلی کنتوری،  «ذوالفقار» سیددلدارعلی نقوی، «الصوارم‌الالهیات» سیددلدارعلی نقوی  از دیگر کتبی است که در این نمایشگاه عرضه شده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha