جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام علیجان دلدار بیرجند

حوزه/ بیکانگان از حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن که تکرار انقلاب ۵۷ بود به خود لرزیدند و دولتمردان و مسئولین باید قدر این حماسه بزرگ را بدانند و هیچ گاه با لبخند و تهدید های دشمن عرصه را خالی نکنند.

حجت الاسلام  علی جان دلدار مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزار ی «حوزه» در خراسان جنوبی، حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را نشان دهنده  اقتدار و شکوه ملت ایران خواند و گفت: ما در حال جنگ با دنیای استکبار هستیم و باید با حضور حداکثری در صحنه های مختلف، اقتدار نظام اسلامی را به رخ جهانیان بکشیم.

وی با تاکید بر این که ملت  با همه وجود مقابل دشمن  می ایستند، تصریح کرد: بیکانگان از حضور یکپارچه مردم  در راهپیمایی 22 بهمن که تکرار انقلاب 57 بود به خود لرزیدند و دولتمردان و مسئولین باید قدر این حماسه بزرگ را بدانند و هیچ گاه با لبخند و تهدید های دشمن عرصه را خالی نکنند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند، شعار "مرگ برآمریکا" را زیباترین شعار مردم در 22 بهمن امسال خواند و افزود: با وجود جنایات آمریکای جنایتکار، شعار "مرگ برآمریکا" در فضای کشور طنین انداز شد تا همه یاد شان نرود که مسلمانان جهان تنها نیستند و تا آمریکا، آمریکاست و ایران، انقلابی است، این شعار هر لحظه جاری است.

وی، پیشرفت ایران در 37 سال گذشته را به برکت خون شهدا و همت جوانان ایرانی دانست و گفت: بعد از 37 سال  الان همه ی سنگر های کلیدی جهان در دست ماست، به طوری که آمریکا برای حل بحران های منطقه ای و بین المللی، دست نیاز خود را به سوی ما دراز کرده است.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به تاثیر گذاری انقلاب اسلامی در فضای جهانی، ابراز داشت: استکبار از نفئذ انقلاب اسلامی ایران و صدور آن به اقصی نقاط دنیا هراس دارد به همین خاطر با آن مقابله می کند.

وی، انقلاب اسلامی را منشاء بیداری اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: انقلاب در دل مظلومین عالم جای گرفته، به طوری که همه به مبارزه با استکبار برخاسته اند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با تاکید بر این که هنوز در آغاز راه هستیم، رمز موفقیت ملت ایران را حرکت در خط رهبر معظم انقلاب و حضور در صحنه دانست وگفت: دشمنان برای جدایی مردم از رهبری و تضعیف ولایت فقیه تلاش می کنند و ما باید مراقب نقشه های شوم آنان باشیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha