پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسابقات فوتسال

حوزه/ معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران از برگزاری مسابقات فوتسال طلاب مدارس استان خبر داد و گفت: پس از برگزاری مسابقات در دو مرحله غرب و شرق استان، مرحله نهایی با شرکت ۴ تیم برگزار می شود.

حجت الاسلام سید ابوالحسن میرعمادی، معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ساری، با اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتسال مدارس علمیه استان به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی با بیان این که نخستین مرحله این دوره از مسابقات، به میزبانی شهرستان نوشهر برگزار خواهد شد، افزود: در این مرحله نه تیم فوتسال طلاب غرب استان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در مرحله نخست مسابقات فوتسال غرب استان، 9 مدرسه علمیه مشارکت دارند، بیان داشت: در این مرحله از بازی ها دو تیم منتخب به مرحله استانی راه خواهند یافت.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این که مرحله دوم بازی های فوتسال مدارس علمیه استان نیز طی روزهای آتی به میزبانی یکی از شهرهای شرق مازندران برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این مرحله نیز 10 تیم فوتسال از 10 مدرسه علمیه استان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به این که پس از برگزاری مرحله اول و دوم بازی های فوتسال مدارس علمیه مازندران، چهار تیم به مرحله استانی راه خواهند یافت، تصریح کرد: بعد از اتمام بازی ها،  تیم های برتر معرفی و از آنها تجلیل خواهد شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود تقویت روحیه معنوی و نشاط جسمی طلاب را مهم ترین هدف برگزاری این دوره از مسابقات دانست و خاطرنشان کرد: این معاونت در طول سال برنامه های منظم ورزشی را برای طلاب مدارس علمیه استان تدارک دیده که در مناسبت های خاص برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به این که دین مبین اسلام برای ورزش، اهمیت ویژه ای قائل است، تصریح کرد: چرا که ورزش، در سلامت جسم و روح و روان بسیار مؤثر است.

حجت الاسلام میرعمادی با بیان این‌که رهبر معظم انقلاب بر تحصیل، تهذیب و ورزش تاکید دارند، افزود: امروز حضور جوانان سالم، بانشاط و با انرژی و با افکار سالم برای پیشرفت و سعادت جامعه ضروری است که ورزش یکی از راه­کارهای تربیت جوانان سالم در جامعه می باشد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: ورزش، خمودگی و افسردگی را از جامعه دور نموده و نشاط و سرزندگی را برای آن به ارمغان می آورد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha