پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام احمد رضا غلامی - لرستان

حوزه/ معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از فعالیت تبلیغی بیش از ۶۴۰ روحانی لرستانی در مساجد شهری و روستایی و اماکن تبلیغی این استان خبر داد.

حجت الاسلام احمد رضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این مطلب گفت: روحانیون مستقر در  مساجد شهری و روستایی، خانه های عالم، ادارات، دانشگاه ها، مراکز آموزش عالی و مدارس استان لرستان با استقرار روزانه در این مکان های تبلیغی به تبیین علوم و آموزه های دینی در بین مخاطبان می پردازند.

وی با اشاره به اینکه روحانیون و مبلغان علاوه بر تبیین معارف اسلامی، نقش مهمی در  پیشبرد امورات فرهنگی و اجتماعی در جامعه دارند، بیان داشت: مبلغان در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و در ایجاد صلح و سازش بین زوجین و خانواده ها نیز مشاوره های لازم را به مخاطبان ارائه می دهند.

معاون فرهنگی،آموزشی و پژوهشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از ثبت نام بیش از هزار و ۴۰۰ نفر از مبلغان خواهر و برادر در سامانه تبلیغی "سجام" ویژه مبلغان خبر داد و تصریح کرد: مبلغان با ثبت نام در این سامانه علاوه بر ساماندهی منسجم و هدفمند تبلیغی می توانند محل خدمت و مکان تبلیغی خود را انتخاب و شناسایی نمایند.

حجت الاسلام غلامی همچنین از فعالیت ۱۰۰ فعال لرستانی در حوزه های دین و فرهنگ استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این افراد که متشکل از مدیران و اساتید حوزه های علمیه، اساتید برجسته قرآنی، پزشکان، اساتید دانشگاه و...هستند، در طول سال با ارائه مشاوره اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان را در اجرای برنامه های دینی و فرهنگی یاری می رسانند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha