پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست سیاسی طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرا(س) ایلام

حوزه/ نشست سیاسی طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام با حضورسردار شریف مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران کشور برگزار گردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از ایلام ، سردار شریف در این مراسم با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی  گفت:هدف  امام خمینی(ره) این بود که ما را از وابستگی ها رها ببخشد تا جوانان امروز بتوانند با افتخار و اقتدار در مجامع ملی و بین المللی حضور داشته باشند.

وی با اشاره  به کسانی که می خواهند مروج انقلاب باشند، گفت : این افراد باید به مطالعه دوره پهلوی و دوران پیشین انقلاب بپردازند تا بدانند وبه آیندگان بسپارند که چگونه ریشه ظلم برچیده شد وبا خون چه جوانانی درخت انقلاب اسلامی آبیاری وبه شکوفایی رسید.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران کشور افزود: در جامعه اسلامی بعد از 26سال که پیکر غواصان را می آورند مردم ایران با چه شور و اشتیاقی از آنان استقبال می کنند.

سردار شریف با اشاره به  عوامل استکبار اسرائیل و انگلیس که می ترسند اسلام ترویج پیدا کند اظهارکرد: در اروپا گروهی تشکیل دادند  که چهره اسلام را خشن جلوه دهند و این نقشه و حربه را در اروپا پخش کردند ومیخواهند اسلام هراسی در دنیا ترویج نمایند.

وی خاطر نشان کرد: خانم رایس وزیر اسبق آمریکامی گوید، ما به عنوان یک آمریکایی، برجسته ترین ایران شناس و فرهنگ شناسان را در اختیار داریم، اما مشکل ما این است 6ماه نقشه می کشیم که ایران را برهم زنیم ولی رهبر جمهوری اسلامی به قدری مقتدر است که می تواند نقشه های ما را برهم زند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha