شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ علی دعموش

حوزه/ شیخ علی دعموش گفت: شرایطی را بر اسرائیل تحمیل کرده ایم که این رژیم قبل از هرگونه تجاوز به لبنان هزار بار ابعاد آن را بررسی می کند...تصمیم گرفته شده که گروه های تروریستی در عراق و سوریه قلع و قمع شوند و هیچ بازگشتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ علی دعموش مسئول روابط خارجی حزب الله لبنان طی مراسمی در شهر بنعفول گفت: مقاومت طی سال های گذشته ثابت کرده که توانایی حفظ و استقرار امنیت در لبنان را دارد.

وی با بیان اینکه مقاومت چتر امنیت لبنان در برابر اسرائیل و گروه های تروریستی است خاطر نشان کرد: مقاومت شرایطی را بر اسرائیل تحمیل کرده است که این رژیم قبل از هرگونه تجاوز به لبنان هزار بار ابعاد آن را بررسی می کند.

مسئول روابط خارجی حزب الله لبنان افزود: گروه های تکفیری در مرزهای شرقی و در همسایگی سوریه خطری برای ما هستند و اگر نیروهای مقاومت و ارتش نبودند این گروه ها خاک لبنان را اشغال کرده و مردم را به قتل می رساندند.

** رژیم سعودی بیشترین ضرر را از پیشرفت های اخیر سوریه کرد

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات سوریه اشاره کرد و گفت: رژیم سعودی بیشترین ضرر را از پیشرفت های اخیر سوریه و هم پیمانانش کرد.

شیخ دعموش افزود: ادعای عربستان برای تهاجم زمینی به سوریه فقط برای نجات گروه های تروریستی فروپاشیده است.

وی ادامه داد: اینکه سعودی ها سعی می کنند خود را دشمن داعش نشان دهند آنها را از اتهام دفاع از تروریسم در سوریه و عراق نجات نمی دهد

** تروریست ها در عراق و سوریه قلع و قمع می شوند

مسئول روابط خارجی حزب الله خاطرنشان کرد: تصمیم گرفته شده که گروه های تروریستی در عراق و سوریه قلع و قمع شوند و هیچ بازگشتی در این زمینه وجود نخواهد داشت.

دعموش در پایان گفت: نبرد مقاومت در سوریه در حقیقت حمایت از لبنان است و هرگونه پیشرفت میدانی و سیاسی دراین کشور به نفع امنیت لبنان است.

انتهای پیام/

۳۱۳/۲۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha