پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
دوره دانش افزایی بین الملل در ایلام

حوزه/ معاون تهذیب و رابط بین الملل حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری دوره دانش افزایی بین المل مدیران، اساتید و طلاب مدارس استان، با حضور کارشناسان معاونت بین الملل حوزه های علمیه کشور خبر داد.

حجت الاسلام یونس گلی رابط بین الملل حوزه علمیه استان ایلام در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اعلام این خبر، گفت: دوره دانش افزایی بین المل مدیران، اساتید و طلاب مدارس استان، فردا چهارشنبه 28 بهمن ماه، در سالن همایش مدرسه علمیه صاحب الزمان (عج) شهرستان ایلام با حضور مدیران برگزار می شود.

معاون تهذیب و رابط بین الملل حوزه علمیه ایلام با اشاره به همکاری معاونت بین الملل حوزه های علمیه کشور در برگزاری دوره دانش افزایی، افزود: در این دوره اساتید اعزامی از قم، حجج اسلام محمدرضا آل ایوب با موضوع "روش های تبلیغ در عرصه بین الملل و پاسخ به شبهات وهابیت" و  محمد هادی تسخیری با موضوع "بررسی وضعیت کشور لیبی و مبانی فکری گروه های سلفی و تکفیری و وضعیت میدانی آنها در عراق" به تدریس مباحث خواهند پرداخت.

وی همچنین به ظرفیت های بین المللی استان ایلام  اشاره و خاطرنشان کرد: با توجه به مرزی بودن استان ایلام، دارای ظرفیت های خوبی می باشد که باید از این ظرفیت ها در راستای تبلیغ معرف اهل بیت(ع) بهره برداری کرد، البته این مهم واین امر در سایه برنامه ریزی و دانش افزایی مبلغین و طلاب مستعد بومی است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha