جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ رسالت و هدف غائی برنامه های فرهنگی و همچنین موسسات مذهبی، تحقق آرمان های اسلامی و انقلابی و نهادینه شدن آن ها در جامعه است، لذا نسبت به کیفیت و اثر گذاری آن ها نیز باید توجه ویژه داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی، امروز در نشست مدیران مؤسسات دینی و فرهنگی کرمانشاه، گفت: نهادینه ساختن برنامه های فرهنگی، ترویج سبک زندگی اسلامی و معرفی مکتب و سیره ائمه اطهار علیهم السلام در جامعه موجب کاهش آسیب های اجتماعی می گردد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه در ادامه افزود: تنها راه دستیابی به تعالی و سعادت، پیوند عمیق با مکتب ائمه اطهار علیهم السلام است، چرا که پیروی از فرامین الهی و تبعیت از مکتب انبیاء الهی روح و قلب انسان را صیقل می بخشد.

وی با مستعد خواندن کرمانشاه در عرصه فعالیت های فرهنگی، بیان داشت: تلاش و خدمتگزاری مردم کرمانشاه در ایام اربعین حسینی، شور و اشتیاق فراوانی در استان ایجاد کرده و عشق و ارادت مردم به ائمه اطهار علیهم السلام را به دشمنان و بیگانگان ثابت کمی کند.

حجت الاسلام قبادی، خدمتگزاری در مسیر اهل بیت علیهم السلام را افتخاری برای مردم کرمانشاه دانست و ابراز داشت: برپایی زائر سراها، ایستگاه های صلواتی، اطعام و اسکان زوار سیدالشهدا (ع) در ایام اربعین حسینی و ...  گوشه ای از عشق و ارادات مردم کرمانشاه به امام حسین (ع) بود که به بهترین شکل صورت گرفت.

وی با تأکید بر این نکته که موسسات فرهنگی علاوه بر کمیت به کیفیت نیز اهتمام ویژه داشته باشند، بیان داشت: رسالت و هدف غائی برنامه های فرهنگی و همچنین موسسات مذهبی، تحقق آرمان های اسلامی و دینی و نهادینه شدن آن ها در جامعه است، لذا نسبت به کیفیت و اثر گذاری آن ها نیز باید توجه ویژه داشت.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه همچنین از جلسات و رایزنی هایی در راستای تبدیل شدن کرمانشاه به دروازه اصلی عتبات عالیات خبر داد و عنوان داشت: ظرفیت و توان بالای مسئولان و مردم کرمانشاه در برگزاری مراسم های مذهبی، به خصوص اربعین حسینی و اعزام زوار سیدالشهدا (ع) به عتبات، بستر و زمینه تبدیل شدن کرمانشاه به دروازه اصلی عتبات عالیات را فراهم کرده است.

حجت الاسلام قبادی در پایان افزود: تعامل، انسجام و ارتباط هرچه بیشتر موسسات و مراکز فرهنگی، برپایی برنامه های فرهنگی را اثر گذار تر خواهد کرد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha