سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
استاد توکل

حوزه/ استاد حوزه علمیه قم با تأکید براین که نباید چشم ما تنها به "برجام" باشد، تصریح کرد: ملت بزرگ ایران در سایه تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده دست یافت و این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد که نباید موفقیت کشور را تنها در "برجام" بدانیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از مازندران، استاد سید رحیم توکل، امروز در جمع خبرنگاران بر ضرورت تقویت جایگاه مجلس خبرگان رهبری در جامعه دینی تأکید کرد و گفت: مجلس خبرگان باید به گونه ای عمل کند که رهبری نظام با خاطری جمع به امور کلی نظام بپردازد، افزود: مجلس خبرگان باید پشتیبان و حافظ اصلی مقام معظم رهبری باشد.

استاد حوزه علمیه قم با تاکید بر ضرورت تبعیت کامل از ولایت فقیه، تصریح کرد: ولایت فقیه، عامل اصلی پیوند عمیق ملت و پیروزی و پایداری انقلاب اسلامی در برابر فتنه ها و دنیای استکبار است.

وی با اشاره به حساسیت جایگاه مجلس خبرگان و نقش تعیین کننده آن برای آینده کشور، اظهار داشت: دشمن برای مهار قدرت ولایت فقیه، برنامه ریزی دقیق و حساب شده ای را برای نفوذ انجام داده است.

استاد توکل در ادامه به نقش مقام معظم رهبری در پیشرفت کشور اشاره کرد و گفت: حمایت و همراهی مقام معظم رهبری در قضیه برجام، موجب موفقیت در مذاکرات هسته ای شد.

استاد حوزه علمیه قم با تأکید براین که نباید چشم ما تنها به "برجام" باشد، افزود: این مسأله باید مورد توجه قرار گیرد که نباید موفقیت کشور را تنها در برجام بدانیم.

وی با اشاره به این که دشمنان از همان روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی کشورمان را تحریم کردند، گفت: ملت بزرگ ایران در سایه همین تحریم ها به پیشرفت های خیره کننده دست یافته است.

استاد توکل با بیان این که دشمن دست از دشمنی و تحریم علیه ملت ایران بر نخواهد داشت، تصریح کرد: تحریم ها 37 سال است که با ملت ایران همراه بوده و همیشه هم وجود داشته و عملکرد آمریکایی ها و هم پیمانانش نشان داده که آنها به هیچ اصول و مذاکراتی پایبند نیستند.

وی همچنین بر ضرورت توجه بیشتر به حوزه اقتصاد از سوی دولت تأکید کرد و گفت: متأسفانه میزان رضایت مردم به ویژه قشر کم درآمد از وضعیت اقتصادی حاکم بر جامعه مثبت نیست که باید این مسأله اصلاح شود.

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha