چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
اعزام مبلغان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه گفت: علاوه، بر مبلغین طرح هجرت بلند مدت، از ظرفیت اساتید و طلاب ذی الشرایط در ایام فاطمیه استفاده شده و مبلغین به روستاها و مناطق محروم اعزام می شوند.

حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از اعزام مبلغان در ایام فاطمیه به مناطق مختلف خبر داد و اظهار داشت: در زمینه اعزام مبلغان از ظرفیت مبلغین طرح هجرت بلند مدت استفاده شده و مبلغین در روستاهای همجوار محل استقرار خود فعالیت چشمگیری خواهند داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: علاوه بر مبلغین طرح هجرت بلند مدت، با فعال نمودن طرح بینات در مدارس علمیه، از ظرفیت اساتید و طلاب ذی الشرایط در این ایام استفاده شده و مبلغین به روستاها و مناطق محروم اعزام می شوند.

وی افزود: با هدف اعزام خوب طلاب و مبلغان به مناطق محروم و بهره مندی تمام استان از حضور روحانی، از مبلغان طرح هجرت کوتاه مدت نیز برای اعزام دعوت شده و امید است شاهد حضور گسترده مبلغان در تمام مناطق محروم استان باشیم.

حجت الاسلام محمدی فر تأکید کرد: تلاش بر این است مبلغان در این ایام علاوه بر برپایی مراسمات مذهبی، به مسائل شرعی و شبهاتی که توسط دشمنان به نسل جوان القا می شود پاسخگو باشند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه کرمانشاه مدت زمان اعزام را سه تا پنج روز اعلام کرد و گفت: طلاب طرح هجرت بلند مدت و کوتاه مدت و طرح بینات از تاریخ 2 لغایت 6 اسفند ماه سال جادری در مناطق محروم حضور خواهند یافت.

وی در پایان عنوان داشت: در حال حاضر بیش از 20 نفر برای حضور در مناطق محروم اعلام آمادگی کرده اند، لازم به ذکر است از ظرفیت طلاب آزاد نیز در این زمینه استفاده می شود.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha