جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی

حوزه/ مدیر امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه، از آغاز ثبت نام پذیرش متمرکز رشته های تخصصی سطح ۲ و ۳ با ظرفیت پذیرش یک هزار و ۳۰۰ نفر خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی کلباسی در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، به پذیرش متمرکز رشته های تخصصی سطح 2 و 3 اشاره کرد و گفت: مراکز تخصصی حوزه های علمیه در قم و 12 استان دیگر مستقر بوده و امسال در 81 رشته پذیرش دارند.

وی  با بیان این که  ثبت نام پذیرش تا ۲۸ اسفند ماه جاری  ادامه خواهد داشت اظهارداشت:  علاقه مندانی که حائز شرایط هستند، می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی mt.ismc.ir در مراکز تخصصی مدنظر، ثبت نام نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی خاطر نشان ساخت: آزمون پذیرش در مراکز تخصصی، در تاریخ دهم اردیبهشت ماه سال 1395 به صورت متمرکز، در قم و سایر استان ها انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: منابع آزمون در سایت مدیریت امور مراکز تخصصی موجود بوده و علاقه مندان می توانند پس از ثبت نام، با مطالعه منابع، در امتحان شرکت نمایند.

مدیر امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه بیان داشت: نتایج آزمون 1 ماه پس از برگزاری امتحان اعلام شده و قبول شدگان در مرحله بعد باید در مصاحبه شرکت نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین کلباسی با اشاره به تعداد مراکز تخصصی حوزوی، اظهار داشت: 21 مرکز تخصصی در قم و 24 مرکز و مؤسسه آموزش عالی در سایر استان ها مشغول به فعالیت می باشند.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته یک هزار و 300 طلبه در این مراکز پذیرش شده اند، ابراز داشت: برای سال جدید نیز همین تعداد پیش بینی شده است.

مدیر امور مراکز تخصصی حوزه های علمیه در پایان به اهمیت تخصص در میان طلاب پرداخت و گفت: امروز لازمه پاسخ دهی به نیازهای جامعه، تخصص است که با همت شورای عالی، شورای گسترش و مرکز مدیریت حوزه های علمیه این زمینه در حوزه ایجاد شده تا طلاب در رشته های تخصصی شرکت کرده و در جنبه های علمی، کاربردی، تبلیغی و ... موفق باشند.

ثبت نام پذیرش متمرکز رشته های تخصصی سطح ۲ و ۳

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید احمدمیرنادم IR ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
    0 0
    سلام ,چراگزینه جهت ثبت نام ورود نمی کند