سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام سیدسجاد هاشیمان مدیر جامعة الزهرا(س)

حوزه/ مدیر جامعة الزهرا(س) گفت: تعلیم و تربیت دهها هزار طلبه خواهر ایرانی و غیر ایرانی و همچنین فارغ التحصیلی ۵۰ هزار طلبه از ابتدا تاکنون از برکات این مرکز آموزشی حوزه علمیه خواهران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین سیدسجاد هاشیمان در نشست مشترک با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز قم اظهارداشت: مجموعه جامعه الزهرا(س) به دستور امام خمینی (ره) تاسیس شد و پس از ایشان در سایه هدایت های مقام معظم ولایت به کار خود ادامه داد.

وی ادامه داد: هیات موسس و هیات امنای این مرکز  عمدتا از مراجع و بزرگان بوده اند که نشان دهنده اهمیت و جایگاه این مجموعه است.

مدیر جامعة الزهرا(س)، همچنین نوع توجه نظام و شخص مقام معظم رهبری به جامعه الزهرا را از نشانه های جایگاه والای جامعه الزهرا(س) عنوان کرد.

حجت الاسلام هاشیمان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ هزار طلبه ایرانی و غیر ایرانی از جامعه الزهرا(س) فارغ التحصیل شدند، افزود: در حال حاضر ۱۴ هزار طلبه از سطح ۱ تا سطح ۴ مشغول به تحصیل در بزرگترین مرکز علمی- حوزوی کشور هستند.

وی افزود: جامعه الزهرا(س) مانند گنجینه ای است که باید در جهت شناساندن آن تلاش بیشتری شود که سازمان صدا و سیمای مرکز قم می تواند در این راه ما را یاری کند.

مدیر جامعة الزهرا(س) بیان کرد: همکاری های ما با صدا و سیما در حال حاضر می تواند برنامه های کوتاه مدت باشد تا اینکه ما بتوانیم برنامه های بلند مدت خود را  اجرا کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های بلند مدت ما می تواند ایجاد رشته دین و رسانه جهت تربیت کارشناسان مذهبی در حوزه رسانه باشد.

انتهای پیام   313/17

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha