جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خانواده

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری اردوی فرهنگی زیارتی خانواده های مدیران، اساتید و روحانیون استان، در جوار بارگاه منور حضرت ثامن الحجج(ع) خبر داد.

حجت الاسلام ایمان نظری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام با اعلام این خبر گفت: با پیگیری های مستمر، اردوی زیارتی و فرهنگی خانواده های مدیران، اساتید و روحانیون استان ایلام،   41 خانواده  با مجموع 160 نفر از روز جمعه 29 بهمن ماه در جوار بارگاه ملکوتی حضرت علی بن موسی الرضا(ع) آغاز و تا پنجشنبه 6 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان ایلام به اهداف برگزاری این اردو اشاره کرد و افزود: معنویت افزایی و بهرمندی از فیوضات معنوی حرم مطهر رضوی، تحکیم بنیان خانواده ها، قدردانی از زحمات خانواده های حوزویان و همچنین برگزاری کارگاه های آموزشی - مهارتی با حضور اساتید برجسته از جمله اهداف برگزاری اردوی مشهد مقدس می باشد.

وی یادآور شد: خانواده های حوزویان مسئولیت های سنگینی را بر عهده دارند و ما نباید از این وظیفه مهم و حساس غافل باشیم، بلکه باید با برنامه های مدون و آموزشی بتوانیم آنان را در بحث دانش افزایی تقویت کنیم.

انتهای پیام  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha