جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله طبرسی - مازندران

حوزه/ نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که مردم ایران نیازی به نسخه های بی بی سی ندارند، تصریح کرد: این ملت هوشیار و با بصیرت، فردا در پای صندوق های رأی افرادی را می گزیند که مدافع حقیقی انقلاب، رهبری و مردم باشند.

آیت الله نورالله طبرسی، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با اشاره به این که ملت ایران با حضور حماسی خود در انتخابات، امام راحل، مقام معظم رهبری و شهداء را شاد خواهند کرد، گفت: بدخواهان نظام اسلامی فردا نظاره گر حماسه سازی ملت بزرگ ایران باشند.

وی با بیان این که بدخواهان انقلاب اسلامی 37 سال با کینه توزی و دشمنی علیه ملت ایران تاخت و تاز کردند، افزود: همه توطئه ها و دشمنی های آشکار و پنهان آمریکا و هم پیمانان غربی اش، با هوشیاری و بصیرت این ملت به شکست انجامید.

*حضور مردم رمز مقبولیت نظام

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که مقبولیت و مشروعیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به حضور در صحنه مردم است، تصریح کرد: اگر مردم نبودند، نهضت عظیم اسلامی به پیروزی نمی رسید و امروز نیز اگر مردم در صحنه نباشند عزت و اقتدار ما حفظ نخواهد شد.

امام جمعه ساری با بیان این که دشمنان بیش از سه دهه تلاش کردند تا مردم را از نظام و انقلاب دور کردند، گفت: تحریم، ترور، تهدید، جنگ تحمیلی و هزاران نقشه و توطئه تنها بخشی از تلاش نافرجام دشمنان و بدخواهان انقلاب و نظام برای از پای درآوردن ملت ایران بود، اما همه دنیا 22 بهمن امسال حضور میلیونی و بی نظیر مردم کشورمان در حمایت از انقلاب و نظام را به خوبی مشاهده کردند.

*حضور حداکثری؛ بهترین راه دفاع از انقلاب

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که حضور حداکثری در انتخابات، بهترین راه دفاع از انقلاب و ولایت فقیه است، خاطرنشان کرد: اگر می خواهیم عزت و اقتدار نظام همچنان در عرصه داخلی و خارجی حفظ بماند و تقویت شود، باید فردا با شور و نشاط انقلابی در پای صندوق های رأی حاضر شویم.

رئیس شورای حوزه علمیه مازندران همچنین بر ضرورت انتخاب افراد اصلح در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: همان طور که مقام معظم رهبری طی روز های اخیر بیان فرمودند حضور حداکثری باید همراه با انتخاب فرد اصلح همراه باشد.

آیت الله طبرسی با بیان این که مقام معظم رهبری درسخنرانی های اخیر خود، معیارها و شاخصه های اصلی افراد اصلح را بیان فرمودند، افزود: باید معیارهای انتخاب خود را بر اساس شاخصه های تعیین شده از سوی امام راحل و مقام معظم رهبری نزدیک کنیم.

*هفتم اسفند؛ روز ناامیدی و شکست بدخواهان

وی، هفتم اسفند را روز ناامیدی و شکست بدخواهان انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: به حتم ملت ایران با حضوری شگرف در پای صندوق های رأی بار دیگر نه بزرگی به دشمنان و ایادی استکباری خواهند داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در ادامه با محکوم کردن هر گونه دخالت بیگانگان در امور داخلی کشور به ویژه مسأله انتخابات گفت: ملت ایران خود دارای فهم، هوش، تدبر و بصیرت بالایی هستند و به خوبی می دانند چه افرادی را باید برای مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند.

*غربی ها خیرخواه ملت ایران نیستند

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که مردم کشورمان نیازی به نسخه های بی بی سی خبیث و جنایت کار ندارند، تصریح کرد: این ملت هوشیار و با بصیرت، فردا در پای صندوق های رأی افرادی را برخواهند گزید که مدافع حقیقی انقلاب، رهبری و مردم باشند و اجازه نخواهند بدخواهان نظام به خواسته های شوم خود دست یابند.

آیت الله طبرسی با بیان این که جوانان کشورمان نیز باید گوش به فرمان رهبری باشند و توجهی به القائات بیرونی نکنند، گفت: کشورهای غربی به هیچ عنوان خیرخواه ملت ایران نبوده و نیستند و دشمنی آنها در طول 37 سال اخیر همواره برای ملت ایران کاملاً آشکار شده است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha