پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله العظمی مکارم درس خارج

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی گفتند: دشمنان تلاش بسیاری داشتند که مشکلاتی درست نمایند، اما ملت ایران رشد عقلانی و تعهد خود را به اسلام نشان داده و با حضوری پرشور پاسخ مناسبی به دشمنی دشمنان دادند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،   حضرت آیت الله مکارم شیرازی صبح امروز در درس خارج فقه ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفندماه، اظهار داشتند: خداوند متعال را شاکریم که این انتخابات بدون عوارض و مشکلات به پایان رسید.

ایشان ابراز داشتند: دشمنان تلاش بسیاری داشتند که مشکلاتی درست نمایند، اما ملت ایران رشد عقلانی و تعهد خود را به اسلام نشان داده و با حضوری پرشور پاسخ مناسبی به دشمنی دشمنان دادند.

این مرجع تقلید با بیان این مطلب که این انتخابات از دو جهت بسیار خوب بود، خاطرنشان ساختند: شرکت بسیار خوب مردم در این انتخابات و همچنین برگزاری آن بدون حوادث و مشکلات، دو جهت مثبت آن بوده است.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی تصریح کردند: مردم ایران در این انتخابات، آرام پای صندوق های رأی رفته و نام کاندیدای مورد نظر خود را داخل صندوق های رأی انداختند که بسیار کار ارزشمندی بود.

این مفسر قرآن کریم بیان داشتند: استقلال در برگزاری انتخابات و انجام آن بدون حادثه و مشکلات، از مباحث بسیار مهمی است که بحمدالله حاصل شد که نشانه رشد فکری و سلامت روح مملکت و ملت ماست.

این استاد خارج فقه حوزه در پایان اظهار داشتند: به سهم خودمان از تمام ملت ایران برای شرکت در انتخابات تشکر می کنیم.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آخوند کون گشاد IR ۰۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    0 0
    سلطان