جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتشار - پژوهش - پایان نامه

حوزه/ طلاب حوزه علمیه استان ایلام با شرکت در کارگاه های آموزشی "مقاله نویسی" و "مشاوره"، به دانش افزایی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، کارگاه مقاله نویسی،به منظور آشنایی طلاب با روش ها و تکنیک های مقاله نویسی با حضور دکتر علی محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام، به همت معاونت پژوهش حوزه علمیه ایلام، در سالن اجتماعات مدرسه صاحب الزمان(عج) برگزار  شد.

علی محمدی در این کارگاه، با ذکر مقدمه ای درباره ضرورت تحقیق و پژوهش به عنوان پیش نیاز تولید و ی علم، به بیان اهمیت این موضوع از دیدگاه اسلامی پرداخت و بر ضرورت ورود طلاب به عرصه تحقیق و پژوهش و نگارش مقاله تاکید کرد.

وی همچنین به تشریح ساختار یک مقاله علمی پرداخت و در پایان نیز به پرسش های طلاب پاسخ داد.

*برگزاری کارگاه مشاوره

حجت الاسلام یونس گلی، معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام نیز از برگزاری دوره مشاوره در حوزه علمیه استان خبرداد و گفت: کارگاه های مشاوره با حضور اساتیدی از قم در موضوعاتی چون مدیریت تحصیلی، فن مشاوره و تاثیر مشاوره در پیشرفت طلاب و جامعه برگزار می شود.

 معاون تهذیب حوزه علمیه ایلام با اعلام این که کارگاه مشاوره از امروز در حوزه استان آغاز و تا پنجشنبه ادامه دارد، افزود: استاد حصاری، از اساتید اعزامی معاونت تهذیب حوزه های علمیه کشور، در این کارگاه با تبیین موضوعات می پردازد.

وی در ادامه افزود: با توجه به وضعیت حساس استان و این که مدارس علمیه تاسیسی می باشند، حضور مشاور  برای جهت دهی به طلاب ضروری به نظر می رسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha