جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله احمد بهشتی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: بی شک پیروز واقعی انتخابات هفتم اسفندماه ، مردم و رهبر معظم انقلاب بودند که با هدایت های حکیمانه خود زمینه خلق این حماسه بزرگ را فراهم نمودند.

آیت الله احمد بهشتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با تاکید بر این که حضور با شکوه مردم در این دوره از انتخابات نشانه پایداری ملت ایران و علاقه عمیق آن ها به انقلاب و رهبری بوده است، اظهار داشت: مردم بصیر و آگاه ما روز گذشته به وضوح نشان دادند که پس ازگذشت 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی همچنان محکم واستوار پای انقلاب و ارزش های الهی و اسلامی خود ایستاده اند و هیچ گاه تحت تاثیر مستکبران عالم و القائات شیطانی رسانه های کثیف آن ها از جمله بی بی سی خبیث قرار نمی گیرند.
وی افزود: جدای از نتیجه انتخابات ، پیروزی واقعی رهبری و مردم بودند که به فرمایشات و رهنمودهای ولی فقیه عمل کرده و برای حفظ اقتدار نظام و سربلندی کشور در پای صندوق های رای گیری در سراسر کشور حاضر شدند.
این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: برخلاف شیطنت همیشگی دشمنان ، انتخابات هفتم اسفندماه انتخابات باشکوه و سالمی بود که در خور شان نظام و انقلاب برگزار شد و از سویی در همه حوزه یک فضای رقابتی داشت.
وی ضمن تقدیر از ملت ایران به خاطر خلق این حماسه بزرگ گفت: همه در این حماسه سازی نقش داشتند و مهم آن است که به لطف الهی پیروزی بزرگی برای جبهه گسترده انقلاب اسلامی حاصل شد که در این میان باید به صورت ویژه از مقام معظم رهبری به خاطر ارشادات و هدایت های حکیمانه شان و نیز مراجع معظم تقلید که با توصیه هایشان مردم را به حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات دعوت کردند، تشکر کرد.
عضو خبرگان رهبری همچنین با تاکید بر این که منتخبان ملت به ویژه در مجلس شورای اسلامی وظیفه سنگینی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم برعهده دارند، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبری معظم نیز بارها فرموده اند باید برای حل مشکلات مردم ، بستر و زمینه تقویت اقتصاد مقاومتی را در کشور فراهم کرد و مسئولان باید با خدمت گزاری بهتر و شایسته تر نهایت تلاش خود را بکنند تا مشکلات مردم به ویژه در زمینه بیکاری و رکود و تورم روز به روز کمتر شود تا بلکه به این طریق تا حدی از حضور و حماسه ملت قدردانی کنند.
وی یادآور شد: البته حل مشکلات صرفاً با شعار و وعده دادن امکان پذیر نیست، بلکه نیاز به یک همت عالی و برنامه ریزی منسجم و همدلی ملی دارد که ان شاءالله مجلس آینده با همکاری دولت بتواند در این راستا قدم های جدی تری را بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha