جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اعزام مبلغ

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان از اعزام بیش از ۲۵۰ مبلغ به ۱۰۰ نقطه تبلیغی خوزستان خبرداد و گفت:این استان به لحاظ وسعت نقاط تبلیغی‌، نیازمند حضور مبلغان جهادی است.

 حجت‌الاسلام عبدالمهدی علیزاده، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به اعزام بیش از 250 مبلغ به نقاط تبلیغی استان خوزستان، گفت: معاونت تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، در ایام مختلف و به فراخور مناسبت‌های ملی مذهبی، تعدادی مبلغ به اقصی نقاط استان خوزستان اعزام می‌کند که در ایام فاطمیه نیز تعدادی بالغ‌بر 250 نفر را برای انجام فریضه مهم تبلیغ اعزام کرده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان با اشاره به نقاط تبلیغی و تحت پوشش مبلغان خوزستانی گفت: این تعداد مبلغ به‌طور تقریبی 100 نقطه از مناطق حاشیه‌ای و روستایی استان خوزستان را پوشش داده‌اند.

وی، با اشاره به اهم مباحث مطرح‌شده از سوی مبلغان گفت: ازآنجایی‌که ایام فاطمیه امسال مصادف با انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی بود، مبلغین هم براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص حضور گسترده در انتخابات، مردم را برای شرکت در این فریضه دعوت می کردند، اما علاوه بر آن، بیان مسائل شرعی، پاسخ‌گویی به شبهات و برگزاری مراسمات عزاداری، ازجمله اقدامات مبلغین در این ایام بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به افزایش مبلغین استان خوزستان، افزود: خوشبختانه سال‌ به‌ سال، تعداد مبلغین افزایش می‌یابد، اما این استان به لحاظ وسعت نقاط تبلیغی‌، نیازمند حضور مبلغان جهادی است که با توجه به رویکردهای اتخاذ شده از سوی معاونت تبلیغ حوزه استان، طلاب می توانند برای انجام این فریضه، به دفتر معاونت واقع طبقه سوم مدیریت حوزه خوزستان مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام علیزاده، در پایان، بابیان این‌که طلاب و روحانیون، به‌صورت جدی و گسترد، در حال مقابله با اقدامات فرهنگی دشمن هستند، تصریح کرد: امروزه طلاب خوزستانی و مبلغان در سطح وسیعی در حال مقابله همه‌جانبه با تهاجم‌های فکری، فرهنگی و اعتقادی دشمن هستند که لازم است همه ارگان‌های فرهنگی و دولتی با انجام اقدامات لازم، آنان را در این امر خطیر یاری نمایند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha