جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بزم اندیشه

حوزه/ نشست «بزم اندیشه» با موضوع " زنان و مبارزه‌ دائمی خستگی‌ناپذیر"، با سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، نشست «بزم اندیشه» این هفته موسسه خدمات مشاوره‌ای، جوانان و پژوهش‌های اجتماعی آستان قدس رضوی با موضوع "زنان و مبارزه‌ دائمی خستگی‌ناپذیر"، با سخنرانی حسن رحیم‌پور ازغدی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، در مشهد برگزار می‌شود.

جلسات هفته‌ای بزم اندیشه از این پس با عنوان «مبارزه دائمی خستگی ناپذیر» برگرفته از سیره پربرکت حضرت رضا(ع) و با هدف ترویج پیام زندگانی امام هشتم(ع)، با حضور اساتید برجسته کشوری با رویکرد تقویت تحلیل کاربردی و آموزش تفکر استراتژیک برگزار می شود.

در ادامه سلسله نشست‌های بزم اندیشه که ویژه فعالان و نخبگان فرهنگی تدارک دیده شده است، نشست این هفته روز چهارشنبه12اسفند از ساعت 18تا 20 در سالن اجتماعات موسسه جوانان آستان قدس رضوی، واقع در خیابان شهید چمران، گلستان غربی، پلاک 90 برپا می‌شود.

برپایه این گزارش، سلسله نشست‌های بزم اندیشه به منظور آگاه‌سازی نسل جوان با موضوعات فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی روز، از طریق دسترسی مستقیم به اساتید و صاحب نظران تراز اول ملی به همراه پرسش و پاسخ حضوری، هر هفته در موسسه جوانان آستان قدس رضوی در حال برگزاری است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha