پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امیر سرتیپ منوچهر کاظمی فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور

حوزه/ امیر کاظمی گفت: دشمنان انقلاب تمهیدات لازم برای ایجاد اختلال و بی نظمی در انتخابات را اندیشیده بودند، اما نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، عملیات های ایذایی و تروریستی آن ها را کشف و خنثی کردند.

امیر سرتیپ منوچهر کاظمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کرمانشاه با اشاره به توطئه های دشمنان انقلاب اسلامی، گفت: دشمنان همواره با ساماندهی و سازماندهی توطئه و نقشه های خود درصدد ضربه زدن به نظام اسلامی و ملت انقلابی ایران می باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور خاطر نشان کرد: امروز هدف دشمنان اسلام، در عراق و سوریه که با اقدامات ضد انسانی تجاوز و کشتار، مصائب مختلفی را در این بلاد رقم می زنند، شکستن محور مقاومت است تا بتوانند بدین وسیله پایه ایران اسلامی را سست و تضعیف نمایند.

وی ادامه داد: هر بیگانه ای که قصد ایجاد فتنه و اختلاف و همچنین خاموش کردن شعله های اسلام در جهان را داشته باشد، با عنایات خداوند متعال زمین گیر و ساقط خواهد شد و خوشبختانه تا به حال دشمنان و مستکبران در تحقق اهداف، توطئه ها و نقشه های شیطانی خود ناموفق بوده اند.

امیر کاظمی یکی از مقاطع حساس و با اهمیت انقلاب اسلامی را انتخابات دانست و ابراز داشت: دشمنان انقلاب در راستای نفوذ در آراء مردم و همچنین برهم زدن امنیت و نظم کشور در هفتم اسفند ماه سرمایه گذاری های کلانی کردند، اما حضور پرشور مردم و حمایت آنان از ولایت فقیه نقشه های آن ها را خنثی کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور ادامه داد: دشمنان انقلاب تمهیدات لازم برای ایجاد اختلال و بی نظمی در انتخابات را اندیشیده بودند، اما نیروهای امنیتی و اطلاعاتی، عملیات های ایذایی و تروریستی آن ها را کشف و خنثی کردند.

وی ادامه داد: عناصر ضد انقلاب قصد داشتند تا با انجام یک عملیات تروریستی در غرب کشور، شیرینی و حلاوت انتخابات را به کام مردم تلخ کنند، اما با کار مشترک سازمان های اطلاعاتی و حفاظت اطلاعات ارتش و همچنین یگان های واکنش سریع قرارگاه منطقه غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همچنین عنایات خداوند متعال، توطئه دشمن در نطفه خفه شد و این تیم تروریستی شناسایی و رهگیری و با اقدام به موقع، قاطع و عملیاتی زمین گیر شد و مقادیری کمربند انفجاری، سلاح و مهمات از آن ها نیز کشف شد.

امیر کاظمی با تقدیر از ملت حماسه ساز ایران در راستای حضور پرشور در هفتم اسفند ماه، اظهار داشت: ملت انقلاب همواره در عرصه های سرنوشت ساز و حماسی به موقع و محکم حضور به عمل آورده و در راستای تأکیدات رهبر معظم انقلاب حضور خود را در پای صندوق های رأی الزامی و قطعی دیدند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ارتش در غرب کشور در پایان گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رأی و حمایت از ولایت فقیه و همچنین صیانت از آرمان های امام راحل و شهدا به جهانیان ثابت کرد که انقلاب اسلامی همواره در برابر زیاده خواهی دشمنان ایستادگی خواهد کرد.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha