پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجتبی فاضل معاون آمار و بررسی حوزه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین فاضل، تقویت و توسعه حوزه های علمیه را گام مهمی در مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت: حوزه و روحانیت در حراست از دیانت و اعتقادات مردم، لحظه ای کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل، معاون آمار و بررسی حوزه های علمیه کشور، امروز در جلسه شورای حوزه علمیه ایلام، با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن، گفت: دشمن با استفاده از همه ظرفیت ها و راه اندازی جنگ نرم به میدان مقابله با ایران اسلامی آمده و ما هم باید مقتدرانه توطئه ها را خنثی کنیم و یقین داشته باشیم که طبق وعده الهی، حق بر باطل پیروز است.

وی،  تقویت و توسعه حوزه های علمیه را گام مهمی در مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت: حوزه و روحانیت در حراست از دیانت و اعتقادات مردم، لحظه ای کوتاهی نکرده و نخواهد کرد.

معاون آمار وبررسی حوزه های علمیه کشور در ادامه به بحث تلبس طلاب اشاره کرد و افزود: سعی بر داشته ایم که زمینه تلبس طلاب استان های محروم  بیش از پیش فراهم تر شود تا ان شاءالله با معمم شدن طلاب توانمند، شاهد گسترش معارف دینی باشیم.

 حجت الاسلام والمسلمین فاضل همچنین به محرومیت های استان ایلام و همجواری آن با کشور عراق نیز اشاره کرد و ابراز داشت: مسئولان حوزه تلاش دارند  مشکلات مدارس علمیه استان ایلام که نقطه مهم و مرزی با حوزه نجف محسوب می شود را از میان بردارند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha