جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین  طاهری رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم

حوزه/ رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: باید جلوی ناهنجاری های جامعه را بگیریم و اعتقاد داریم با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، می توانیم جلوی این ناهنجاری ها را بگیریم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین طاهری، امروز در شورای امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اگر به دستورات قرآن و امر به معروف و نهی از منکر توجه کنیم می توانیم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم.

وی گفت: باید جلوی ناهنجاری های جامعه را بگیریم و اعتقاد داریم که با موضوع امر به معروف و نهی از منکر می توانیم جلوی این ناهنجاری ها را بگیریم.

حجت الاسلام والمسلمین  طاهری با اشاره به طرح سفیران محبت گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم در کشور این حرکت را آغاز کرد که توجه به سلامت معنوی، حرکت در مسیر اصلاح ساختار بیمار اداری کشور و حرکت به سوی اجرایی شدن انطباق امور فنی پزشکی بر موازین شرع مقدس اسلام دارد.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: یکی از وظایف سفیران، موضوع مشاوره بود که در این راستا، اقدامات و تلاش های گسترده ای انجام شد.

وی ادامه داد: بیش از 2 هزار مورد مشاوره و بیان احکام برای بیماران داشتیم و از سوی دیگر تلاش بر این شد تا بتوانیم بهترین خدمات مشاوره ای را ارائه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین  طاهری افزود: یکی از اقدامات ما برنامه های فرهنگی در مراکز درمانی بود که در مناسبت های مختلف این برنامه ها برگزار و از سوی دیگر حلقه های معرفت و حلقه های صالحین نیز برگزار کردیم.

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: امید است با راهنمایی ها و حمایت های همه جانبه رئیس دانشگاه علوم پزشکی که همواره یار و یاور ما بوده اند، بتوانیم این طرح را در سال آینده نیز با قدرت بیشتری اجرایی کنیم.

در پایان این جلسه از فعالین حوزه امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه تجلیل به عمل آمد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هیچ IR ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۹
    0 0
    اقا حرف الکی هست..هیچ اقدامی در بیمارستان های قم انجام نشده است و فقط شعار خالی هست