جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام حسینعلی رحمتی - حوزه خراسان

حوزه/ کارشناس مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از ساماندهی و تدوین شیوه نامه فعالیت گروه های جهادی تبلیغی خراسان رضوی خبر داد.

حجت‌الاسلام حسینعلی رحمتی در گفتگو با با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مشهد، گفت: به منظور استفاده مطلوب از ظرفیت گروه های جهادی تبلیغی در مناسبت های تبلیغی، شیوه نامه فعالیت این  گروه ها تدوین می شود.

کارشناس مسئول امور مبلغین اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: در این شیوه نامه مواردی همچون ضرورت ساماندهی، تنوع حمایت و ارائه خدمات به گروه های تبلیغی، نوع فعالیت های گروه ها و وظائف گروه ها مشخص خواهد شد. 

وی با اشاره به اینکه تاکنون در این راستا دو جلسه هم اندیشی تشکیل و مقدمات طرح فراهم شده، ابراز داشت: پس از تدوین شیوه نامه، شناسایی در سطح  گسترده ای از طریق حوزه های علمیه، موسسات و. ... انجام می‌شود و در پایان، جلسه تبیین طرح با عنوان هم اندیشی با حضور مدیران گروه ها برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام رحمتی خاطرنشان کرد: پس از  نظرات، نسبت به اعزام گروه ها و استفاده از این ظرفیت بسیار قوی و شبکه تبلیغی کارآمد در ترویج فرهنگ اسلام ناب  محمدی(ص) استفاده خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha