سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
کد خبر: 374551
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
حجت الاسلام سینا عمرانی _کرمانشاه

حوزه/معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب، از برگزاری کارگاه کلاس داری برای طلاب این مدرسه خبرداد.

حجت الاسلام سینا عمرانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه از برگزاری کارگاه کلاسداری برای طلاب و مبلغان مدرسه علمیه مطلع الفجر شهرستان گیلانغرب خبر داد و عنوان داشت: این کارگاه دو روزه، با هدف ارتقای مهارت کلاسداری طلاب برگزار شد.

معاون آموزش و پژوهش مدرسه علمیه مطلع الفجر گیلانغرب اظهار داشت: حوزه های علمیه وظیفه مهم تربیت سفیران و مبلغان دین را به عهده داشته و با اتخاذ تمهیدات و راه کارهای مناسب، فن بیان و کلاسداری طلاب را ارتقاء داد.

وی در ادامه بیان داشت: برگزاری این کلاس ها به خصوص در رده سنی کودکان و نوجوانان اثرگذاری ویژه ای داشته، این آموزه ها در ذهن و خاطر آن ها نقش بسته و ماندگار می شود.

حجت الاسلام عمرانی خاطرنشان کرد: این کارگاه با هدف اثر گذاری بر اعتقادات، رفتار و احساسات کودکان برگزار شده و اعتقاد بر این است که در این رده سنی اثرپذیری و شکل گیری شخصیت کودکان آسان تر صورت گرفته و می توان مفاهیم عمیق و آموزه های ارزشمند را به ذهن آن ها متبادر ساخت.

وی در پایان ابراز داشت: امید است با افزایش ساعات برگزاری کلاس های آموزشی و ارتقای کیفیت برگزاری کلاس ها، شاهد افزایش توجه به اندیشه های اسلامی و دینی و گسیل این اندیشه ها به زندگی اجتماعی طلاب باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha